Sunday, February 21, 2016

Φίλε Ζαχαρία..η διόρθωση..κ τo ερωτηματικό + ΓΔ ΕΒΔΟΜ

...το έχω ξαναγράψει...

..οι ερωτήσεις σας...οι συζητήσεις μας...
...τα συμβάντα γύρω μου...

...δίνουν την αφορμή για όλα τα γραφόμενα μου....

Τελικά..αυτό που βλέπουμε είναι μια διόρθωση ή πάμε για νέο χαμηλό?

...άλλο ένα ερωτηματικό.....



...και η απάντηση έρχεται αυτόματα...με το ΕΑΝ ή ΑΝ μπροστά...

Συνεπώς...έχεις πάρει κάποια σοφή κ σαφή απάντηση?
...Δεν νομίζω...!!!!!

Γνωρίζουν όλοι..μα όλοι..πως ανά πάσα στιγμή...μα ανά πάσα στιγμή...
..συνυπάρχουν τουλάχιστον 3 σενάρια για να περιγράψουν μια κίνηση..

..από εκεί κ πέρα...παίζουμε με τις πιθανότητες...
Μόνο ο ένας στους 100χιλ θα μπορούσε να απαντήσει...με βάση τις πιθανότητες..
..Αφού θα πρέπει να είναι ΕΞΠΕΡ στην στατιστική...
...κ να έχει ματώσει στις μελέτες....
...δλδ ψάξε γύρευε......

Είπαμε..προσπαθώ να είμαι trader..κ καθόλου "αναλυτής"..

Έτσι η απάντηση μου απλοποιείται δραματικά...φίλε Ζαχαρία..

Την παρούσα φάση είμαι "πτωτικός".... Είχα κάθε λόγο για να είμαι..
Από την Πέμπτη βλέπαμε κάτι...την Παρασκευή επιβεβαιώθηκε...

Από εκεί κ πέρα..."ζωγραφίζεις" πιθανές στηρίξεις στόχους...
Αναγνωρίζεις την μάκρο-μέσο-βραχύ τάση...
Κάνεις διαχείριση θέσης..ρίσκου...και αφήνεις την αγορά να σε οδηγήσει...

Η τάση είναι καθαρά πτωτική..Ότι πιο εύκολο να σου πω νέο χαμηλό..
Επίσης πετάω μέσα κ ένα γαμάτο ΕΑΝ...κ είμαι μέσα σε όλα...!!
....κ θα κερδίσω το βραβείο..
...........του KURU TRADER....

Άλλη μια φορά..Πρέπει να είσαι σε θέση να διακρίνεις την βασική τάση στο 
χρονικό διάστημα που σε ενδιαφέρει..μέσα σε 3 ολόκληρα λεπτά!!
...Πλέον μπορώ...σε 1 λεπτό με 30secs....

ΓΔ ΕΒΔΟΜ

Καθαρή εσωτερική μπάρα...δώστε μεγάλη προσοχή στα όρια της...
....θα κρίνουν πολλά...
TheHawk

Υ.Γ. εάν σας άρεσε , share the knowledge to more..




No comments: