Saturday, April 6, 2013

GREK WEEKLY

GREK 6.4.13

4 comments:

9LP said...

Συγχαρητηρια Hawk για τη δουλεια που κανεις,
Εχω μια απο τις πολλες ,μετρηση elliott, στην οποια το καθοδικο καναλι του διαγραμματος σου μπορει να ειναι το C of a FLAT CORRECTION ...αλλα πρωτα θελουμε α F.swing to happen

TheHawk said...

καλησπερα 9lp...σε ευχαριστώ φίλε μου..εχω ομολογησει οτι δεν κατεχω τα κυμματα..πραγματικα ειναι μια ξεχωριστη επιστημη κ θα χαθω στην πληροφορια εαν παω προς τα εκει...

Σε πιανω μερικως... ;) μεχρι το C..μετα σε χανω... ;)

απλα αυτο που παρατηρω πως η ορμη της πτωσης ειναι αποτομη...λογικα θα εχουμε καποια αντιδραση..

αλλα οπως εχω πει δεν βιαζομαι..

9LP said...

Το c,κατα τη γνωμη μου, σημαινει οτι τελειωνει η διορθωση ..ας προσεχουν οι αρκουδοι για ενα swing trap ... Συμφωνω οτι πρεπει να περιμενουμε να δουμε σινιαλο που θα ναι ενα failure swing στο εβδομαδιαιο το οποιο για να συμβει θελει χρονο αρκετο ..καλο ΣΚ

TheHawk said...

χρησιμα τα σχόλια σου...θα χαρω να ανεβάσω κ την δικη σου οπτικη οποτε θες...να περνας συχνοτερα..Καλο ΣΚ