Friday, September 20, 2019

Τεχνικά σήματα: FTSE, ΑΛΦΑ, ΕΤΕ , ΔΕΗ ,ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΕΛΛ


Παίδες χαιρετώ,
ξέρω ότι είχαμε καιρό να "βρεθούμε"  αλλά,  είπαμε... έχουμε πολλά στο πρόγραμμα.
Πριν δύο μέρες είπα ότι κάτι δεν μου αρέσει στα γραφήματα, τσίγκλησα τον TheHawk
και εκείνος μου έστειλε δώρα.
Μαζί με αυτά και μερικά δικά μου...


FTSE

Σας είπα, δεν μου αρέσει, ρισκάρω κατά την γνώμη μου γιατί θεωρώ ότι ο μακροχρόνιος κύκλος είναι ανοδικός, αλλά για μένα χρωστάει άλλη μια επίσκεψη.
Έχω βάλει stops για να είμαστε κύριοι οπότε δεν χρειάζονται περαιτέρω σχολιασμοί.





ΑΛΦΑ

Πρώτο δώρο του TheHawk.
Παρακάτω ακολουθεί η ΕΤΕ με οδηγίες οπότε πράτετε αναλόγως.






ΕΤΕ

Στο κενό, γι αυτό και ο έξτρα χώρος στο stop loss




ΔΕΗ

Δυσκολεύεται η δεσποινίδα...



Και οι δύο hedging επιλογές μας...


ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Θέλουμε να δούμε το 2,05



ΕΛΛ
Χωρίς πολλά σχόλια πλυν ενός!!

Δείτε τα χαμηλά που έχω τοποθετήσει το stop και μετά δείτε την περασμένη δημοσίευση μου για το που θεωρούσα ότι θα σταματήσει την κάθοδο.
Δεν θα πω κάτι άλλο...



Αυτά τα ολίγα,
καλη συνέχεια και προσοχή!!

6 comments:

master said...

¡Muchas gracias compañeros.

Onlyson said...

Vamos amigo !! :)

papakal said...
This comment has been removed by the author.
papakal said...
This comment has been removed by the author.
papakal said...

Ευχαριστούμε. Καλό ΣΒΚ.

Onlyson said...

Επίσης αλάνια, τα λέμε από βδομάδα!!