Saturday, October 26, 2019

Anecdota Atheniensia


Κάτι τέτοιες ώρες νιώθω σαν τον μέγιστο Ανδρέα Λασκαράτο.
Δεν έχω καμία επιθυμία , κανένα σκίρτημα για να γράψω, παρ όλα αυτά
στην ζωή αυτή δεν κάνουμε αυτό που θέλουμε αλλά αυτό που πρέπει.
Για να το θέσω και πιο νόστιμα,
"Φερέπολις επιταγή με έκανε να βρίσκομαι σε χώρον και χρόνον τοιουτοτρόπως".
Ο λόγος που δεν θέλω να γράψω κάτι είναι γιατί πλέον αυτά που θέλω να μοιραστώ είναι απαγορευμένα. Για πολλούς λόγους.
Ο κυρίαρχος λόγος είναι διότι η γνώση είναι ισχύς όπως έλεγε το παλιό οπλόσημο μου.
Κατ’ επέκταση δεν μπορεί όλοι να την κατέχουν γιατί αν την κατέχουν όλοι τότε δεν την κατέχει κανείς. Οπότε εσύ που έχεις πιάσει το νόημα εδώ και καιρό για το ποιος είμαι και για το τι ξέρω μην συνεχίσεις παρακάτω για να λάβεις κρυφή γνώση , διότι από μένα έχει απαγορευτεί να μοιραστώ οτιδήποτε.
Όλοι απαντάμε σε κάποιον ανώτερο. Άλλοι στον προϊστάμενο τους , άλλοι στον δεύτερο εαυτό τους, άλλοι στην γυναίκα τους και κάποιοι πιο “προχώ” στον Μολόχ.
 


Το παρών λοιπόν δημιούργημα, δεν είναι για να εκθέσει κάτι αλλά αντιθέτως για να δικαιολογήσει γιατί ποτέ ξανά δεν θα δείτε ο Μοναχογιός να γράφει κάτι “ψαγμένο”.
Το ότι δεν έχω αποσύρει τα παλιά μου άρθρα είναι μια μεγάλη νίκη που χρειάστηκαν πολλές μάχες για να επιτύχω. Και φυσικά είναι στην διάθεση σας και θα βρίσκονται επ’ αόριστο. Ελπίζω να ανατρέχετε που και που όπως κι εγώ έκανα σε αυτά αλλά και σε υπόλοιπα έτερων αρθρογράφων για να μου υπενθυμίζουν όλα τα στάδια που πρέπει να περαστούν μέχρι την Κάθαρση.


Το trading μου πάει εξαιρετικά. Και πώς να μην πάει αφού πλέον χρησιμοποιώ τεχνικές που κανείς και ποτέ δεν δημοσίευσε, δεν μοιράστηκε, παρά μόνο με το ανάλογο τίμημα.
Το ξέρω δεν είναι δίκαιο αλλά αν κάποιος νομίζει ότι οι αγορές είναι δίκαιες και είναι στην διάθεση των “καθημερινών” και “συνηθισμένων” πολιτών για αφαίμαξη, σφάλετε οικτρά Αδελφοί μου.
Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει…


Οι δημοσιεύσεις θα συνεχίσουν για το ΧΑΑ, αλλά το trading θα γίνεται αλλού…




4 comments:

visarionas said...

καλησπερα πως μπορω να γινω συνδρομητης σου.ευχαριστω παναγιωτης

Onlyson said...

Φίλε Παναγιώτη χαιρετώ.
Στη δεξιά μεριά του Site έχει ένα section με επικεφαλίδα "Μείνετε ενημερωμένοι μέσω email". Υποβάλλεις το email σου και ενημερώνεσαι αυτόματα.
Ειδάλλως μπορείς να με ακολουθήσεις σε Facebook ή Τwitter

facebook.com/onlyson.monaxogios.3
twitter.com/onlyson_trader

visarionas said...

καλησπερα μηπως εχεις καποιο σχολιο για μυτιλ.ευχαριστω.παναγιωτης

Onlyson said...

Καλησπέρα, όσο είναι κάτω από 9,8 δεν είναι ευχάριστα τα πράγματα...