Wednesday, August 21, 2019

Ανασκόπηση σημάτων: ΓΔ, FTSE , ΑΛΦΑ


Αγάπη μου είμαι επιτυχία!!
Θα έλεγα στην γυναίκα μου μετά το απόγευμα της Δευτέρας...

Αλλά δεν έχω γυναίκα, έτσι το λέω σε εσάς.

Απλά τα πράγματα κύριοι, τα είπαμε την προηγούμενη εβδομάδα παρέα με τον  TheHawk,
εκείνος με διαγράμματα, εγώ με γρίφους.
Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και αξίζει να το δούμε.


ΓΔ

Μίλησα για... "στρογγυλά οχτάρια" , μίλησα ότι "μέχρι την Κοίμηση θα έχουμε κοίμηση",
ο TheHawk δημοσίευσε σήματα, σε δείκτες και μετοχές, όλα αυτά πριν την Ιερή μέρα της Μεγαλόχαρης.
Δεν έχω να πω κάτι άλλο το διάγραμμα μιλάει από μόνο του.


FTSE
Τα ίδια , μην το κουράζουμε...


ΑΛΦΑ

10% , τόσο απλά .
Το χαρτί προχώρησε λιγότερο από 2% πριν δώσει την κίνηση.
Και μιλάμε για τραπεζόχαρτο.
Ακρίβεια σε όλο της το μεγαλείο!!


Δεν έχω να πω τίποτα άλλο,
τα διαγράμματα από δω και πέρα θα μιλάνε
και οι γρίφοι ... ;) 

2 comments:

master said...

Καλημέρα και ευχαριστούμε πολύ.

Onlyson said...

Καλημέρα Master, να είσαι καλά !!