Tuesday, June 23, 2015

Αντίδραση ελατήριο....ΓΔ FTSE διαγράμματα

Καλησπέρα Traders!!

Σε συνέχεια του προηγούμενο post , εγώ πλέον προχωρώ σε μερικές 
κατοχυρώσεις κερδών - χθες μόνο έτυχε αύξηση θέσης στο intraday χώσιμο, 
βλέπε παρακάτω live twit -

"οι τρεχουσες δηλωσεις δινουν την ευκαιρια για πιθανη αυξηση θεσης 
η ανοιγμα νεων..βεβαια ολα αυτα εχουν μεγαλο ρισκο οπως παντα.."

Που θα σταματήσουμε?...Το 850+ έχει οριστεί σημαντικό επίπεδο κ δν θεωρώ 
πως το έχει η αγορά άμεσα...Θα συνδυαστεί πολύ έξυπνα με την συμφωνία -
κοινοβούλιο...
Όπως συνεχίζω να γράφω, δεν ενθουσιάζομαι...κάνω την δουλεία μου...
κάνω το homework μου..θεωρώ πως τα δύσκολα είναι μπροστά μας κ 
ούτε είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος..Αυτό όμως δν με εμποδίζει να προσπαθώ να 
βρίσκω ενδιαφέροντα R:R setups...Δεν μπορώ να τα πιάσω όλα..ας κάτσουν 
λίγα κ καλά κάθε μήνα..Μου αρκεί..
Σήμερα "έδωσα" 3 ωραία bets σε EURUSD - DAX - CAC...ελπίζω κάποιοι να 
πήραν κάτι..


FTSE k ΓΔ ΩΡΑΙΟ

Παρακάτω έχω σημειώσει τις ενδιαφέρουσες ζώνες όπου θεωρώ ότι οι τιμές
συναντήσουν προβλήματα ή θα τραβήξουν την προσοχή μας για ρίσκο...
Πλέον ξαναμπήκαμε στην περίεργη μεγάλη ζώνη συσσώρευσης όπου μας 
ταλαιπώρησε πολύ...Άρα δν θέλει βιασύνες...
THEHAWK




Παρακάτω θα βρείτε τα σημερινά bets..








No comments: