Wednesday, June 24, 2015

Παίζοντας με τις ζώνες...ΓΔ - ΑΛΦΑ διαγραμμα...

Καλησπέρα Traders μου...

Χωρίς πολλά μπλα μπλα σήμερα...Ελπίζω να είδατε το χθεσινό διαγραμμα μου 
κ μάλιστα ανέβηκε εγκαίρως (intraday) κ εκ των υστέρων αποδείχτηκε 
κ "έγκυρα"...
Προς απάντηση των καλόπιστων φίλων (θέλω να πιστεύω) κ προς αποφυγή 
παρερμηνειών με όλους...εγώ βάζω σημάδια τα οποία κ αξιοποιώ αναλόγως..
Πρόβλεψη δεν κάνω...Σίγουρα όχι δημοσίως...Ευχαριστώ...
Φυσικά οι παλιοί γνωρίζουν πως προτιμώ να βοηθώ ,όσο μπορώ, άλλους 
να "μαγειρεύουν" μόνοι τους..κ να μην είμαι fast food ( το οποίο κ αυτό σέβομαι
δεόντως βέβαια).
THEHAWK



Υ.Γ Ελπίζω να σας αρέσει η συμμετοχή του Onlyson, ενός νέου - δυναμικού trader,
ο οποίος χτίζει την προσωπικότητα του σαν trader..όπως έπραξα κ 'γω κατά
την παρουσία μου εδώ..
Όποιος φίλος ή φίλη - έμπειρος ή όχι - θέλει να τολμήσει να "εκτεθεί δημόσια" 
κ θέλει να συμβάλει πάνω στο άθλημα, είναι καλοδεχούμένος/η..Στείλτε email 
κ το βλέπουμε..

ΓΔ ΩΡΙΑΙΟ




ΑΛΦΑ ΩΡΙΑΙΟ



No comments: