Saturday, September 27, 2014

Εβδομαδιαίο Σχόλιο - με εξτρά "καυστικό" σχόλιο..

Traders,

πριν πάμε στα δικά μας...να σχολιάσω την τρελοψυχολογία/συμπεριφορά μας...
(κ σε όποιον κ όποια αρέσει...)

Να βρίσκεσαι σε Νοσοκομείο Ογκολογικό....είτε σαν ασθενής είτε σαν επισκέπτης...
και να βγαίνεις έξω του  "απαγορευμένου" χώρου με το ΓΑΜ@τσίγαρο "παραμάσχαλα" και να καπνίζεις σαν φουγάρο...

ΣΗΚΩΝΩ τα χέρια μου...Θεωρώ ότι θα έπρεπε να απαγορευόταν το κάπνισμα σε απόσταση 3χλμ εκτός του νοσοκομείου....

Ναι είμαι υπερβολικός...το γνωρίζω..Αλλά πως αλλιώς θα πιάσουμε το νόημα...?

Καλά μην σχολιάσω όταν οι ΓΙΑΤΡΟΙ πράττουν αναλόγως...

Είτε εγώ είμαι "ανάποδος"..είτε έχουμε χάσει κάθε ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ....

Δεν έχουμε μέτρο...το χάσαμε εδώ κ καιρό...

Το μοτίβο στον ΓΔ παραμένει σε ισχύ αφού κράτησε το 1078 σε ημερήσιο...Άρα σαν σχηματισμός αναστροφής έχουμε κάποιες "τεχνικές ελπίδες" να παίξει...
Βέβαια η ΤΑΣΗ σε όλα τα χρονοδιαστηματα είναι ΠΤΩΤΙΚΗ...Δεν το λησμονούμε..
Θα επανέλθω με παραπάνω στοιχεία..

------------

Ο ΔΤΡ, ο δείκτης που μπορεί όλα να τα διαφοροποιήσει από το καλύτερο στο χειρότερο κ τούμπαλιν...με την μεγαλύτερη στάθμιση...Υπάρχουν κάποια ισχνά στοιχεία καλύτερης συμπεριφοράς από τους άλλους δυο κ το παρακολουθούμε..

-----------

Δώστε την δέουσα προσοχή στην ΕΧΑΕ γιατί το μοτίβο που έχει σχηματιστεί κ διασπά είναι μεγάλης σημασίας...κάποιοι την θεωρούν σηματωρό..εάν έχουν δίκιο τότε θα πρέπει να λάβουμε σοβαρότατα τα στοιχεία που μας δίνει για την συνέχεια..

----------

Μεταξύ των ενδιαφέροντων διαγραμμάτων..- απορώ που το λέω εγώ - είναι το εβδομαδιαίο του ΟΠΑΠ..πραγματικά ένα ωραίο make or break...Υπάρχουν κ λίγα ακόμα υποψήφια...

----------

Πράγματι έρχονται αντιφατικά σημάδια από τα βασικά χαρτιά που παρακολουθούμε..Δεν είναι τυχαίο..είναι απόλυτα δικαιολογημένο...Είμαστε σε βαθιά "ατασικότητα" κ επικρατεί μεγάλη θολούρα καθώς κ απέραντος θόρυβος..

Να γράψω κ τπτ περι θεμελιωδών κ άλλων τέτοιων π@π@ριών...? Να αναφερθώ στις φήμες που γυροβολάνε στα dealing rooms..τα reports των επενδυτικών εταιρειών...τις δημοσκοπήσεις...? 
Άσε..έτσι κ αλλιώς εγώ είμαι πολύ μικρός μπροστά στα μεγαλειώδη μεγέθη των guru που είναι γύρω μας..Άλλωστε το δήλωσα δημοσίως..

Δεν είμαι πιστοποιημένος...Συνεπώς μπορεί να λέω μεγάλες μπούρδες...Απευθυνθείτε στους επαγγελματίες και έχω την συνείδηση μου ήσυχη κ είμαι ξηγημένος....
Οι καθαρές κουβέντες.....κάνουν τους καλούς φίλους ( κ τους πολλούς εχθρούς..)

Καλό trading...καλά κέρδη..

TheHAWK

No comments: