Sunday, November 24, 2019

I AM A TRADER (Βιωματικό)


Με αυτά και μ’ αυτά κλείνω 5 χρόνια ως Live Trader και άλλα 5 ως Blogger(ο θεός να με κάνει).
4 Δεκέμβρη είναι η επέτειος αλλά οι Υφαίνουσες Κυρίες μου ψιθυρίζουν πως δεν θα έχω χρόνο για να δημοσιεύσω κάτι εκείνη την περίοδο.
5 χρόνια λοιπόν και ήρθε σιγά σιγά η ώρα για μια αξιολόγηση.
Τι κατάφερα και τι χρειάζεται να επισπεύσω ώστε να γίνω ακόμη καλύτερος.
Ένα από τα προηγούμενα βραδάκια έκατσα και κοίταξα τα αποτελέσματα του
Live Trading μου και συνειδητοποίησα ότι,
μετά από μερικές 100αδες
trades και πάνω από 6 μήνες όχι μόνο δεν είχα Drawdown μεγαλύτερο του 8% αλλά προσέφερα στον λογαριασμό μου και ένα ικανοποιητικό 37% κέρδος.
Και τότε ξαφνικά, ένα περίεργο συναίσθημα με αγαλλίασε, μια ανατριχίλα στην ράχη της πλάτης μου, η καρδιά μου σταμάτησε για μερικά δεύτερα, ότι αίμα είχα συσσωρεύτηκε στο μέτωπο μου και τα ζυγωματικά μου…


ΝΑΙ ΗΜΟΥΝ TRADER!!
Μετά από δυο μηδενισμούς μερικών χιλιάδων ευρώ , εθισμό στο αλκοόλ, στο τζόγο, μια κατεστραμμένη προσωπική ζωή , ψυχικά τραύματα και μια εμφανής καράφλα…
ήμουν
Trader.
Was it worth it??
Abso-fucking-lutely !!!
Αλλά όχι για το
trading αυτό καθ΄αυτό…

Βλέπετε εδώ είναι που οι περισσότεροι σφάλουν και μάλιστα οικτρά.
 Το
trading δε μου δίδαξε μέσα από την ενασχόληση μου, μόνο πράγματα για την αγορά και την διαχείριση κεφαλαίων. Που ακόμη και αυτά από μόνα τους είναι αρκετά για να αντισταθμίσουν την ψυχική, σωματική και οικονομική συντριβή που προηγείται αυτών.
Το
trading μου δίδαξε πώς να μένω παγερός και ανέκφραστος σε συνταρακτικά γεγονότα, πώς να αξιολογώ καταστάσεις με βασικό γνώμονα το δρόμο του χρήματος και όχι του συναισθήματος, πώς να δημιουργώ ισχυρές συνεργασίες με βάσει το αρχέτυπο του «δούναι και λαβείν» , πώς να αξιολογώ το θεωρητικό ρίσκο μια ενέργειας και να το αντιπαραθέτω με το μελλοντικό κέρδος.
Και όλα αυτά είναι υπέροχα, αρκεί να τα εφαρμόζουμε.

Εδώ εμφανίζεται και η πραγματική αιτία του συγκεκριμένου άρθρου,
πριν 3 μήνες μου έγινε μια σοβαρή επαγγελματική πρόταση, χωρίς δεύτερη σκέψη την απέρριψα γιατί το υπεραναλυτικό μου μυαλό σκέφτηκε το ρίσκο της αποτυχίας και αγνόησε την μελλοντική ανταπόδοση σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο.
3 μήνες μετά τα φέρνει έτσι η ζωή ώστε να επανέλθω στην ίδια πρόταση (και σε παρεμφερείς) με πλήρη διάθεση και αυτή τη φορά καθαρότερο μυαλό.
Πιστέψτε με όταν σας λέω ότι δεν απογοητεύτηκα που έχασα 3 μήνες από μια
Profitable κατάσταση, αλλά επειδή δεν σκέφτηκα όπως μου δίδαξε το trading
rw/rs * win% *samplesize.



Are you a trader??
Then start acting like one.

2 comments:

master said...

ΟΙ μηδενισμοί μερικών χιλιάδων ευρώ δεν ειναι τίποτα, διορθώνονται, εχουν συμβει σε όλους, ο εθισμός στο αλκοόλ διορθώνεται ολοι καπου εθίζονται εγώ καπνιζα σαν βάτραχος αλλά τοχω κοψει 11 χρόνια,το κάπνιζα επειδή γούσταρα τη μυρωδιά του καπνού οχι από ντέρτι, ακομα μ΄αρέσει αλλά τέλος δεν το αγγίζω. Στο τζόγο τώρα, ε κι αυτο διορθώνεται. Παίζε πιο λίγα αν ερθει καλώς αν οχι πάλι ωραιοι ειμαστε. Η κατεστραμμένη προσωπική ζωή κι αυτή διορθώνεται καποια στιγμή ερχεται αυτό που ψάχνεις κι όλα καλά, αρκεί να ψάχνεις στο σωστο μέρος, ψυχικά τραύματα κι αυτά διορθώνονται, λιγο πολύ ενα zanax ολοι εχουμε πάρει. και η εμφανής καράφλα ειναι ευκολο να διορθωθεί. Οπως βλεπεις τα φεραμε ετσι, τα φεραμε αλλιώς και διαπιστώσαμε οτι ολα διορθώνονται.
Χαίρομαι που εισαι καλά.

Onlyson said...

Εννοείται φίλε Master, όλα διορθώνονται
με θετική σκέψη και θετική τσέπη!!! :)