Wednesday, September 4, 2019

Ανασκόπηση Σημάτων: FTSE, ΕΤΕ, ΠΕΙΡ, ΑΛΦΑ, ΕΕΕ


Καλημέρα παίδες !!

Λοιπόν τα πράγματα είναι απλά, πετύχαμε το χρονικό πλαίσιο, σε κάποιες πετύχαμε
και το χωρικό και είχαμε και μία που μας "κλέφαρε".

Πάμε πρώτα στις "ατίθασες" επιλογές.


ΕΕΕ

Είχα πει ότι δεν μου άρεσε το short, από την άλλη αν δούλευε θα πήγαινε πολύ κάτω.
Δεν χρειάζονται περισσότερα, ήταν αστοχία δικιά μου(ο TheHawk δεν είχε δώσει directional bias),
οπότε μαζί με τις επιτυχίες παίρνουμε και τις αστοχίες.




ΕΛΛ, ΕΥΡΩΒ και  ΜΠΕΛΑ είναι on play ακόμα οπότε αναμένουμε, αν και τα όρια στενέβουν
και καλό θα είναι οι δύο τελευταίες να ρολάρουν στο breakeven.

Ας δούμε όμως και τα υπόλοιπα...


FTSE

Ο TheHawk έδωσε διάγραμμα και εγώ ως βιαστικός , έδωσα direction ΚΑΙ στόχο.
2100 ελάλησα , χαμηλό έγραψε 2096.43 πριν γυρίσει.
Ντάξει την επόμενη φορά υπόσχομαι να πω και την ώρα που θα γίνει το χαμηλό ;) 



ΠΕΙΡ

4% και κάτι ψιλά έτρεξε με κουλούρα ρίσκο εεε... ίδιο άνοιγμα με υψηλό ημέρας!!



ΑΛΦΑ

Εδώ ήμουν ατακτούλης πάλι και ρίσκαρα και έδωσα και στόχο ,
1,55 ελάλησε ο Μοναχογιός, 1,53 χαμηλό, κλείσιμο 1,56,
είπαμε την επόμενη φορά θα σας πω και το λεπτό. :)



ETE

Εδώ ο TheHawk βρήκε ευκαιρία να με τρολλάρει κιόλας.
Σαν δεν ντρέπεται !!
Αλλά κι εδώ ήμουν άτακτος και callαρα και άλλον στοχο ( 2,5)
εδώ έτρεξε περαιτέρω,  οπότε δέχομαι κριτικές από αυτούς που την έκλεισαν
0,050 χαμηλότερα από εμένα :)




Αυτά τα ολίγα κύριοι και κυρίες μου !!

Φιλάκια !!

No comments: