Thursday, May 16, 2019

Το TheHawkTrader απογειώνεται LIVE ΞΑΝΑ !!


Και όμως είναι γεγονός Κύριοι και Κυρίες !!



Το TheHawkTrader μετά από 5 χρόνια σιγής και απραξίας στο κομμάτι του Live σχολιασμού, (που ξεκίνησε πρώτο) , επανέρχεται πάλι στο προσκήνιο αυτή τη φορά με το νέο αίμα στα μικρόφωνα.
Ποιόν άλλο φυσικά...
C' est moi mes amis !!

Λοιπόν , επειδή όπως προείπαμε έχω τελειώσει από τα βάρη της νεανικής ζωής και δεν έχω και πολλά πράγματα, λέω να ασχοληθώ με την αγάπη μου πιο σοβαρά
και τι πιο ωραίο,
από να το κάνω με παρέα , να ανταλλάξω απόψεις με πιο έμπειρους(και λιγότερο) στο χώρο
και να περνάει η ώρα όμορφα, χωρίς μιζέρια και μοναξιά.

Στην αρχή θα το πάμε hardcorίλα , θα βαράμε 8ωρα. (Από τις 9 π.μ μέχρι και τις 5 μ.μ)
όταν και αν βρω κάποια απασχόληση τότε θα το μειώσουμε , αλλά υπόσχομαι να βγαίνουμε Live σε άλλο ωράριο και να κάνουμε συζήτηση για το τι έγινε και το τι θα γίνει.

Φυσικά κάπου εδώ να πούμε τα αυτονόητα...
Μεγάλα παιδιά είμαστε και όλοι ξέρουμε πως, οτιδήποτε θα λέμε και θα συζητάμε δεν θα είναι
προτροπή για επενδυτική ενέργεια μιας και δεν είμεθα "πιστοποιημένοι αναλυταί και σύμβουλοι".

Από κει και πέρα δεν νομίζω να υπάρχει κάτι πιο ωραίο από το να ρίχνουμε Live "εικονικές" ζαριές , γιατί έτσι αποκτά ζουμί και νόημα η υπόθεση και φυσικά κάποιοι, όπως εγώ φερ' ειπείν , που θα διαθέτουμε Real λογαριασμό , θα δοκιμάζουμε την μπιλιά στο κόκκινο είτε στο μαύρο...
με δική μας πάντοτε ευθύνη.


Αυτά τα ολίγα.
Αύριο Παρασκευή έχει LIVE
9 η ώρα το πρωί με τις κότες .. και τους κοκόρους

Έκανα και σελίδα στο Φατσοβιβλίο οπότε , θα ενημερώνεστε και απο κει.

https://www.facebook.com/onlyson.monaxogios.3

Το Live θα γίνεται από το κανάλι μου (https://www.youtube.com/channel/UCb1FBsehaZHANDBdXQX69XA)
και Link θα δωθεί σε ότι social έχω εγώ και ο TheHawk στην διαθεσή μας.

Στα υπ' ΄όψιν , όσοι δεν έχετε λογαριασμό youtube ή Mail στην Google , θα χρειαστείτε έναν για να μπορείτε να σχολιάσετε στο live και να μπορούμε να τα λέμε, οπότε φτιάξτε έναν για να είστε κομπλέ.

Aaahhh  i 've missed the old days!!
Haven't you ...???

3 comments:

ArTaXiA said...

Εννέα με Πέντε live;

Ούτε οι αδελφές Kardashian τέτοια αφοσίωση.

Καλή ευόδωση, θα ευχηθώ και θα περάσω να πω την καλημέρα μου.

Onlyson said...

χαχαχαχααχαχα Είμαστε νιάτα ακόμη και αντέχουμε 8ωρα!!

Θα σε περιμένω, έχουμε καιρό να τα πουμε.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ said...

Καλή αρχή εύχομαι