Wednesday, June 22, 2016

Sorry παίδες....+ ΓΔ

(τρόπος που λέγειν το sorry καθώς εδώ γράφουμε χωρίς κάποια υποχρέωση)

αλλά αυτές τις ημέρες δεν είμαι τόσο δραστήριος τόσο στις ξένες όσο και
στην ελληνική αγορά.
Είμαι σε ένα μεταβατικό στάδιο, σε ένα καθεστώς "εσωτερικής αναζήτησης"
και με υποχρεώνει να είμαι εκτός την trading φωλίτσας μου...

Αυτό δεν θα σταματήσει μέχρι να κατασταλάξω κάπου..


Πάντως η ουσία είναι η εξής...πως έστω και έτσι αναφέρθηκα εγκαίρως και
τελικά ήμουν έγκυρος για το τελευταίο γύρισμα της αγοράς..

(Με αφορμή ενός διαλόγου με φίλο, να συμπληρώσω πως πολλά χαρτιά 
γύρισαν σε τυχαίο σημείο...παρά μόνο λόγο των ειδήσεων κ της δυναμικής τους)

Αυτό που ήθελα λίγο να προσέξετε είναι το από δω και πέρα...
Εάν η αγορά συσσωρεύσει εδώ (πόσο μάλλον εάν την διασπάσει με δύναμη)
τότε θα έχουμε συνέχιση της κίνησης (τι μας είπες τώρα...αλλά έτσι είναι..)

Διαφορετικά εύκολα γυρνάμε κάτω σήμερα δλδ έχουμε κάποια δικαιολογία..
Σίγουρα είμαστε ανοδικοί σε όλα τα βραχύ συστήματα...
Όχι σε ημερήσιο...

Καλή συνέχεια..
THEHAWK



No comments: