Monday, June 6, 2016

By Onlyson : Πρώτη επέτειος και τελευταία (second part and final)


Αυτό το μήνα κλείνω 2 χρόνια ενασχόλησης με το trading.
Σαν σήμερα θυμάμαι μόλις τελείωσα το έβδομο μάθημα πανελληνίων, πήγα σπίτι τρέχοντας και άνοιξα demo στην plus500(Θου κύριε φυλακίν τω στόματι μου).

Και κάπως έτσι άρχισα.

Η αλήθεια είναι πως μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή που το έκανα αυτό.
Η πρόταση μου είναι όσοι από εσάς δεν έχετε ασχοληθεί ή τουλάχιστον δεν έχετε ανοίξει Live λογαριασμό , να μην το πράξετε ποτέ !!
Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλετε χρήμα ούτε στην Δευτέρα Παρουσία!!
Και αυτό σας το υπογράφει το άτομο που το όνομα του συζητιέται ήδη στα “μεγάλα” σαλόνια του χώρου.
Ο λόγος φυσικά που σας αποτρέπω να ασχοληθείτε δεν είναι γιατί δεν υπάρχει τρόπος να κερδοφορήσετε , προς θεού , αλλιώς γιατί δεν σταματάω κι εγώ παρέα μαζί με σας;;;
Υπάρχει, απλώς δεν πρόκειται να φτάσετε ποτέ σε αυτόν, σας το εγγυάμαι προσωπικά.
Είτε θα είστε πολύ γέροι , είτε πολύ οκνηροί, γενικότερα δεν θα έχετε τον χρόνο που χρειάζεστε.
Εγώ όχι μόνον νέος είμαι αλλά και τεμπέλη δεν με λες, οπότε αξίζει το στοίχημα.

Ο λόγος που αποφάσισα να γράψω σε αυτό το blog ήταν ότι ήθελα να βοηθήσω κι εγώ με τη σειρά μου , όπως με βοήθησε ο Αντώνης και κάποιοι άλλοι “φίλοι”.
Όμως στην συνέχεια το πράγμα κατέντησε να γίνεται για να τρέφεται ο εγωισμός μου και το κενό της αποτυχίας που δημιούργησε το live trading.

Αυτό πλέον όμως δεν μπορώ να το επιτρέψω.
Προσβάλλω και κακουργώ όχι μόνος εις βάρος σας αλλά και εις βάρος του ίδιου του εαυτού μου.

Δεν έχω λόγο να βρίσκομαι εδώ.

Και μην με ευχαριστήσετε κι αρχίσετε τα κλασσικά “γύρνα πίσω Ρωμαίο ”.
Ξέρω ότι δεν δίνετε δεκάρα τσακιστή για μένα όπως συμβαίνει βεβαίως και με την άλλη πλευρά.

Οπότε, σας εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι κι αν πράξετε.

Από δω και πέρα θα τα λέμε μόνο στο “ταμείον”.
Το οποίο θα είναι μείον για τον έναν απ' τους δυο μας, ίσως και για τους δύο, ποιος ξέρει...;;;

Γ.Β

No comments: