Sunday, July 16, 2017

Social μύδια και δακρύβρεχτα κρεμμύδια ΑΠΟ ΤΟΝ ONLYSON

Αρχική Δημοσιευση 21/5/16

Ως εκκολαπτόμενοι  traders έχουμε συνηθίσει σε μια ευρεία έκθεση του πνεύματος μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .

Το αποτέλεσμα είναι γνωστό.
Ένας χείμαρρος πληροφοριών συρρέει στο απαίδευτο μυαλουδάκι μας με αποτέλεσμα την πλήρη σύγχυση.
Χιλιάδες ορισμοί, διαγράμματα, ειδήσεις και απόψεις… “ειδικών”, μας βομβαρδίζουν καθημερινά.

Το μεγαλύτερο μέρος τους (αν όχι όλα) είναι βαβούρα, άσκοπα σπαταλημένος χρόνος, ενέργεια και φαιά ουσία.
Σαφέστατα υπάρχουν μερικά “διαμάντια” εκεί έξω όπου αξίζει κανείς να τα ψάξει, αλλά τελικά με τι αναλογία κόστους…;;

Προσωπικά έχω ασχοληθεί εκτενώς με αυτά (δεδομένης της μικρής παρουσίας μου στο παιχνίδι) και ενώ αποκόμισα αρκετές χρήσιμες πληροφορίες , αυτό που συνειδητοποιώ είναι ότι σιγά σιγά επήλθε κορεσμός.


Βαρέθηκα τον κάθε τυχάρπαστο πιπολόγο να πετάει την παπάτζα του χωρίς να ενοχλείται έστω και για ένα zeptosecond η συνείδηση του, για τις επιπτώσεις αυτής σε νέους- άμαθους.
Βαρέθηκα τους “pros” που έφτασαν να βγάζουν ένα μεροκάματο μετά από σφαλιάρες δεκαετιών και σφάζονται σαν τα κομπλεξικά κοκόρια μεταξύ τους για να μετρήσουν ποιος τον έχει μεγαλύτερο… τον λογαριασμό.
Βαρέθηκα επίσης το “φαίνεσθαι” των brokers- βαμπίρ και λοιπών αιμοβόρων νυχτόβιων “πουλιών”.
Δε λέω , τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι και ας μην κοροϊδευόμαστε στο μέλλον μπορεί κι εγώ…
Βαρέθηκα τέλος τον ίδιο μου τον εαυτό. Το χτίσιμο του ναρκισσισμού μου μέσα από την αυτοπροβολή των “ικανοτήτων” μου και των απόψεων μου.


Γι αυτούς τους λόγους αποφάσισα ότι θα κλείσω όλους τους λογαριασμούς μου στα social… μύδια και θα απομονωθώ .

Ήρθε η ώρα να μπεί επιτέλους η κουλούρα(zero euros) στον live λογαριασμό μου και να ξεμπερδεύω με αυτήν την ιστορία.
Φυσικά όπως είδατε πλέον είμαι εξοπλισμένος με βαρύτερο “πυροβολικό” , όπως
άλλωστε αρμόζει η τελευταία μάχη ενός πολέμου.


Υ.Γ Μην ευτυχείτε , δεν γλυτώσατε από την αφεντιά μου ολοσχερώς!!
Μια φορά την βδομαδούλα θα έρχομαι στην ζεστή φωλιά του Γερακιού και θα πετάω την guruδιά μου .


                Μοναχογιός

No comments: