Monday, May 16, 2016

Ανώνυμος τίτλος....ΓΔ ημερήσιο

...αυτό θα γράφω σαν τίτλο όταν δεν θέλω..
να βγάζω μάτι....
Η θέση μου είναι λεπτή..
Θα μπορούσα να σπείρω θύελλες...αλλά..δν υπάρχει λόγος..
Αλλά να καυτηριάζουμε, έστω έμμεσα, ναι...

Ο Onlyson είχε ετοιμάσει ένα άρθρο δυναμίτης..
Στη ουσία είχε 100% δίκιο..αλλά η διατύπωση του...
Παναγιαμ...

Το ρεζουμέ...?



Η απόλυτη γελοιότητα πάνω στην μάθηση του trading..
και σκεφτείτε πως εγώ είμαι πάντα σχετικός..
Δεν μου αρέσει να μιλάω απόλυτα..

Αλλά εδώ μιλάμε..για την ΑΠΟΛΥΤΗ...

Δεύτερον...
Άλλο θεματάκι...αλλά σχετικό...
Αγοράζεις ένα βιβλίο..το οποίο όμως υποστηρίζει πως
όταν το τελειώσεις, θα είσαι έτοιμος..όχι απλά έτοιμος..
αλλά πανέτοιμος...
Διαβάζεις...διαβάζεις...ρε διαβάζεις..κ φτάνεις στο 3ο κεφάλαιο
ΠΡΙΝ το τέλος..κ ξεκινάμε τα πρακτικά...
Λίγο πριν το τέλος...φτάνεις στο ζουμί...
Θεούλη μου...

Τσάμπα διάβαζα τόση ώρα...χαχαχα
THEHAWK



No comments: