Tuesday, May 3, 2016

Στηρίξεις και ... αντιστάσεις !!

Ο trader full-time  είναι μοναχικό επάγγελμα ,το γνωρίζουμε όλοι μας, μηδενός εξαιρουμένου.
 Όμως δεν λέμε όλη την αλήθεια. Κάποιος/οι μας βοήθησαν - ο καθένας με τον δικό του τρόπο- να εξελιχθούμε και να αποκολληθούμε από τον ευρύ ερασιτεχνισμό που κυριεύει την πλειονότητα.


Αυτοί υπήρξαν και συνεχίζουν να υπάρχουν τα στηρίγματά μας, οι στηρίξεις για να μην πέσουμε και γκρεμοτσακιστούμε ωσάν penny stock pharma που λαμβάνει αρνητική ανταπόκριση του προϊόντος της από την FDA.

Αυτοί οι άνθρωποι τις περισσότερες φορές είναι ήδη πετυχημένοι και αυτό που επιθυμούν είναι πρώτον να ανταποδώσουν αυτό που κάποτε χρωστούσαν σε κάποιον άλλο,
δεύτερον να εκμεταλλευτούν το ... "νέο"  αίμα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Τι περιμένατε;;
Ότι υπάρχουν εκπτώσεις ,χάρες ,στοργή και προδέρμ σε αυτό το χώρο;;
Σαφέστατα και όχι!!
Προτιμώ όμως να χρωστώ σε έναν σοβαρό επαγγελματία τις ικανότητες που ο ίδιος με βοήθησε να αναπτύξω , παρά να χρωστώ στο ίδιο λαμόγιο που με έκανε να χάσω όλο τον παρά μου και μου δάνεισε εν γνώση του, ότι και αυτά θα είχαν την ίδια κατάληξη με τα προηγούμενα.

Έχω την τύχη να "χρωστώ" σε τέτοιους ανθρώπους, ανθρώπους που ήταν ειλικρινείς μαζί μου και δεν μου έταξαν ουρανούς με τ' άστρα.
Έχω την τύχη να συνεργάζομαι ανεπισήμως με κάποιους με μοναδικό σκοπό την διασφάλιση του αιώνιου -σταθερού profitability.
Είχα την τύχη να έχω δυο ανθρώπους να με σηκώσουν από την λίμνη ξερατού(κυριολεκτικώς και μεταφορικώς)  που πνιγόμουν καθημερινά πριν αρκετό καιρό.

Σαφέστατα και όταν ανοίγει η οθόνη και τα νουμεράκια τρέχουν παίζει ο καθείς για την πάρτη του, όμως όταν τα φώτα σβήσουν είναι αβάσταχτο και συνάμα καταστροφικό να μην έχεις έναν (1 !) άνθρωπο να πεις τον πόνο σου για την συγκεκριμένη μέρα που στράβωσε το trade  , που δεν ακολούθησες το πρόγραμμα και την γλίτωσες  , που που που...

Πρώτον ηρεμείς
δεύτερον μαθαίνεις.

Και κάθε φορά που θα ακουμπάς το στήριγμα σου αυτό θα είναι ακόμη πιο δυνατό και θα σε στηρίζει πριν κάν το ακουμπήσεις !!

Προσοχή !!
Με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρονται και οι... αντιστάσεις !!

No comments: