Sunday, March 27, 2016

HellWeek no 2

Διαβολοβδομάδα υπ' αριθμόν 2 αγαπητοί μου φίλοι .
Πολύ άσχημα αποτελέσματα και άλλη μια μάχη βγαίνω χαμένος και μάλιστα με χαμηλό ηθικό (όσο και αν προσπαθώ να διατηρήσω μια "ομοιόσταση" )


Δεν έχω άλλη επιλογή όμως , ή σταθερότητα ή μηδενισμός, μέσες λύσεις δεν μου ταιριάζουν.
Οπότε συνεχίζω.
Αυτή τη φορά θα δώσω screenshot από τα pending orders του λογαριασμού μου, μιας και βαριέμαι να τα μεταφέρω στο Tradingview.

Σαφέστατα να υπενθυμίσω ότι όλα αυτά γίνονται για να μην μπορώ να κρυφτώ από τον εαυτό μου και φυσικά να κρατήσω ένα ημερολόγιο.
Τίποτα από αυτά  δεν αποτελούν προτροπή για αγορά ή πώληση οποιουδήποτε χρηματοοικονομικού προϊόντος.
Και αν κάποιοι με ακολουθήσουν παρ' όλα αυτα να τους ενημερώσω ότι το equity τους είναι γύρω στα -500 Pips (και βάλε) αυτές τις 2 βδομάδες , οπότε νομίζω εξηγηθήκαμε.


Το επόμενο ΣΚ δεν θα παραθέσω θέσεις λόγω ταξιδιού, θα προσπαθήσω όμως να γράψω ένα αρθράκι για κάποιες νέες παρατηρήσεις μου στον εαυτό μου και στον κόσμο του trading.

Καλή σας εβδομάδα.

Onlyson - Μοναχογιός




No comments: