Sunday, March 13, 2016

Θέσεις, εκθέσεις , παραθέσεις .

Πρόσφατα έκανα μια προσπάθεια μετά το διάλειμμα μου, να ξεφύγω από την ρετσινιά του αναλυτή και να γίνω περισσότερο trader.
Αυτή η προσπάθεια μπορεί να εντοπισθεί στον λογαριασμό μου στο twitter.


Το ήδη φορτωμένο πρόγραμμα μου δεν μου αφήνει αρκετό χρόνο για social media, αλλά ούτε και πολύ trading.
Απ' ότι φαίνεται, αυτό  λειτούργησε αρκετά θετικά και στην ατελείωτη φλυαρία μου αλλά και στο πρόβλημα του  overtrading .

Οπότε για να μην τα πολυλογώ, κάθε σαββατοκύριακο θα προσπαθώ να δημοσιεύω εδώ 3-5 θέσεις , από τις οποίες κάποιες θα είναι live αλλά ΚΑΜΙΑ δεν θα είναι πρόταση για αγορά ή πώληση οποιουδήποτε χρηματοοικονομικού προϊόντος.
Αυτό θα γίνεται για λόγους εκπαίδευσης και δημιουργίας ημερολογίου .

Θα ασχοληθούμε με forex κυρίως, αν έχετε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σας,
ενημερώστε με.

Καλή σας εβδομάδα

Onlyson










No comments: