Thursday, February 4, 2016

Θυμίζω κάποια λεγόμενα μου.... + ΓΔ

..σήμερα..

"...όταν συνεχίζω και γράφω πως δεν μου αρεσει η συμπεριφορά των τιμών....
οι άλλοι με λένε αρκουδιάρη..ερε γέλια ‪#‎GREECE‬ ‪#‎HELLAS‬ ‪#‎XRHMA‬ ‪#‎ase‬"

την Δευτέρα έγραψα...

"...δεν μπορώ να βρω κάτι που να μου αρέσει..."

"Συνεχίζω να υποστηρίζω πως η συμπεριφορά των τιμών είναι ύπουλή..."

την Παρασκευή...


"....πως το τελευταιο διαστημα δεν μου κάθεται καλά...
η ελληνική αγορά...
Δεν ξέρω...Δεν μπορώ να το εξηγήσω..."

Θεωρείτε πως δεν θα ήθελα να δω setups?
Να την δω αισιόδοξος?

Αφού δεν μπορώ να το αναγνωρίσω..Δλδ σώνει και καλά να πιέσω
τον trader-εαυτό μου πως όλα είναι ενδιαφέροντα επειδή
είμαστε στα χαμηλά....?

Ε..οχι...ακόμα να με μάθετε?...
TheHawk

Η μη υπέρβαση του 38% κ νέο χαμηλό...θα είναι κακό μείγμα!!
 




No comments: