Thursday, February 18, 2016

Αναρωτιέμαι πραγματικά....+ ΓΔ ΩΡΙΑΙΟ

...κ εφόσον η αγορά μου το επιτρέπει...
καθώς φλερτάρει με την αλλαγή τάσης αλλά χωρίς να το επιχειρεί..
...και συνεχίζει να αμφιταλαντεύεται εάν θα συνεχίσει πάνω ή κάτω..

...έχω χρόνο να αναρωτηθώ...με όσα βλέπω...

..και ενώ παλιά είχα τα μάτια κ αυτιά ανοιχτά..
..πλέον θέλω να τα έχω ερμητικά κλειστά...

...γιατί....συγχύζομαι.......παθαίνω ταράκουλο.....



...αλλά επειδή δεν είμαι στυγνός χώστης...
...αλλά δημιουργικός....
.....δεν ανοίγω το στοματάκι μου....

...αλλά δεν κατάλαβα...πρέπει να πω ονόματα..?
...κάνω αρκετές φωτογραφικές καταδρομές ...

Φυσικά όλοι αυτοί...ή και αυτοί με ωθούν...με σπρώχνουν...
...να την παλέψω πιο δυνατά...

Έχω ένα μότο...
....Πρώτα θα μου αποδείξεις...κ μετά......

Το παραπάνω..?

1....στους......100.000.....

Άλλοι...θεωρούν πως έχουμε εκατομμύρια...ώστε να βγάλουμε..
μια απόδοση της προκοπής..κ φυσικά θέλουμε τα μιλιουνια..
για να είμαστε σε θέση...να κάνουμε...5...7...10 μουαγιεν...

...ένα drawdawn...πχ 35%...κ στο τέλος να γράψουμε +2%..
ΟΥΑΟΥ...τι λες ρε?

Όταν μαθαίνεις...από τα παθήματα...
Μαθαίνεις τελικά..ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ...

Αλλά πρέπει να την ψάξεις λίγο ρε παίχτη...
Μην είσαι επιδερμικός...γαμώ το κέρατο μου...
Δεν τα λυπάσαι?

TheHawk






No comments: