Thursday, January 14, 2016

Πω..πω...όσο σκέφτομαι... +FTSE 60M + METK ημερήσιο

....όσο σκέφτομαι....

...όσο σκέφτομαι πως ίσως...μα ίσως φταίω εγώ που πέφτει η αγορά....

Εγώ..εγώ που βγήκα τόσο άτσαλα προ ημερών και έγραφα ασυναρτησίες...

Πως δήθεν ήθελα την αγορά παρακάτω...

Γιατί άκουσον..άκουσον...θα προέκυπταν νέες ευκαιρίες χαμηλότερα...

Μα τι χειραγώγηση ήταν αυτή που άσκησα...



Μα πόσο δύναμη έχουν αυτοί οι χιλιάδες αναγνώστες του blog μου..??!!!!!

Πόσο ενσυνείδητη αλλά και υποσυνείδητη επιρροή ασκήθηκε στους traders
που επισκέπτονται τον παρόντα ιστότοπο...???!!!

Τρομάζω...Τρέμω από τη ευθύνη των λέξεων μου..

και κάπου εδώ πετάγεται ένας κλόουν από το κουτί...και σκάμε στα γέλια...

Εγώ ήδη έχω τραβήξει τις γραμμούλες μου...Εσείς?
Βάλτε τα σημάδια σας...ίσως είμαστε τυχεροί...

Trade Like TheHawk...

FTSE
προσοχή σε πιθανή απόρριψη...


ΜΕΤΚ

Υπερπουλημενη...



No comments: