Wednesday, December 30, 2015

Αγαπούλα.......Πούλα.....

(νομίζω έχω χρησιμοποιήσει τον ίδιο ακριβώς τίτλο παλαιότερα...)

Αγαπούλα.....Πούλα...

Πούλα μου....

Φρου φρου...και μεταξωτές κορδέλες...

Άρχοντα...εάν θες να "πουλήσεις".....Ξεκίνα...
Πλάκωσε το νέο έτος...2016...
Το καλύτερο timing....


Ένα πιασάρικο...δίνω και ιδέες...η Τουρκία θα κρασάρει...
Συνεπώς η Ελλάδα θα ανθίσει...
Ίσως η ΕΧΑΕ εξαγοράσει το Τουρκικό χρηματιστήριο..
Ο ΓΔ θα πάει στον Θεό...

Άλλο κλασσικό....Πόσο χαμηλότερα?....αυτό ήταν...
η μεγάλη επενδυτική ευκαιρία θα είναι
μέσα στο 2016....

Δυνατό επίσης...Παίδες θα γίνει οικουμενική κυβέρνηση..
Η αγορά θα τρελαθεί απο την
χαρά της...Θα χεστούμε στο τάλιρο...

Λες αυτό...? Οι έξω θα διαλυθούν...Άρα θα αναζητήσουν νέες αγορές..
Αυτό σημαίνει
τεράστιες εισροές κεφαλαίων για το ελληνικό χρηματιστήριο...

ΑΡΧΟΝΤΑ....

Πούλα μου....

Φρου φρου...και μεταξωτές κορδέλες...

Τρελαίνομαι!!!!!!!!!!

TheHawk



3 comments:

hippy said...

Εάν επιχειρήσουν ένα window dressing τίποτα θεσμικοί ίσως και να δωθεί ευκαιρία αξιοπρεπούς εξόδου από κρατικόχαρτα. Λίγα πράγματα βέβαια, πάνε οι καιροί των υψηλών χρηματοροών.

Κατά τα λοιπά προσωπικά είμαι αισιόδοξος. Απλά πιθανολογώ καλύτερες ημέρες εισόδου στα μισά του επομένου μήνα λόγω πολεμικού κλίματος στα ΜΜΕ με ασφαλιστικό και αγροτικό unde portas.

Καλή χρονιά.

TheHawk said...

Προσπαθώ να κρατώ την αισιοδοξία μου ψηλά...Όλα είναι ανοιχτά....Πάντως το 2016 φαίνεται να είναι σημαντικό για την συνέχεια...

Τα μαξιλάρια ασφαλείας...τελειώνουν...

Καλή χρονια φίλε μου...

μπαρμπαλιας said...

ο ΟΠΑΠις εδωσε ρεστα σημερα.
να τον πουλησω και να παρω λιμανι ;νερα;
τον κρατω για τα πολλαπλα μερισματα και μονο

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ χωκακι