Friday, November 20, 2015

TheHawk's Trading Bias for #Greek #ASE #GreekStockMarket

Καλησπέρα....

Έδωσα ένα στίγμα σήμερα..ενώ είχα πολύ καιρό να το πράξω...Συνήθως αφιερώνω περισσότερο χρόνο στα social σχολιάζοντας τις ξένες αγορές...ενώ την ελληνική στο private..

Διάγραμμα ΔΕΗ κ ΦΡΙΓΟ




κ σχόλια..

"το νου σας αδέρφια....#FRIGO...μην ξεχνάτε τα στοπ σας.. "
"...ναι δεν με ενθουσιάζει ο σχηματισμός..ΔΕΗ #PPC "

"ΔΕΗ εάν δεν είχαμε το minor swing high απο αριστερά...θα έβγαινα επιθετικά SELL στο κλείσιμο...
αυτό με κολαει κάπως αλλα κ το ΣΚ.."

"αστέρια μου...αδέλφια..μου...αλήτες πουλιά..έχει διαδοθεί παντού, όλοι κ όλες να αγοράσουν στις γνωστές τιμές...αλλά ο βασικός κανόνας..ειναι πως όταν ΟΛΟΙ το γνωρίζουν...τότε ελάχιστοι κερδίζουν....μην έχετε κοντή μνήμη παίχτες μου..μην παρασύρεστε..ζυγιστε το ρίσκο σας..η αγορά δεν χαρίζει χρήμα...και μην παραπλανάστε από τους λαγους...τα κουνέλια...τα καροτάκια...θα λάβετε 1..
θα δώσετε πίσω 10..."

Πρέπει να τα γράφω αυτά πότε πότε...Ξεχνάμε..Εκεί πατάνε..
Δεν πάμε μυρίζοντας...Πρέπει να έχουμε κάποια εργαλεία...

Πολλές φορές έχω αναφέρει πως χρειάζεται να έχεις χρήμα για να δημιουργήσεις χρήμα..
Αλλά δεν είναι ο κανόνας....Ακόμα κ αυτοί χάνουν πακτωλό χρημάτων..Πιστέψτε με...
Τα μαθαίνω κάθε ημέρα..Ναι τα περιβόητα funds....

Θα επανέρχομαι πιο συχνά αλλά με λακωνικά αρθράκια...Έτσι για να μένουμε ζεστοί...
Ίσως έχουμε και εβδομαδιαίο βίντεο..
Τέλος να ετοιμάζεστε για τις 8-10 Ιανουαρίου...είναι το MONEY SHOW στο οποίο θα συμμετάσχω πάλι...
Θα κάνω πάλι μια σύντομη περιεκτική παρουσίαση αλλά θα έχω στην διάθεση μου κ PRIVE ολιγομελή αίθουσα την οποία μπορούμε να την αξιοποιήσουμε πρακτικά..
Δεν έχω σκεφτεί κάτι συγκεκριμένο...Ιδέες είναι καλοδεχούμενες...Ανάλογα την συμμετοχή και την δυναμική των φίλων...
TheHawk

No comments: