Wednesday, November 4, 2015

Άρθρο γέφυρα

       Αγαπητοί μου φίλοι ,
                     σας χαιρετώ.



Δεν ξέρω τι να σας γράψω , έχω ήδη έτοιμο κείμενο που περιμένει ανυπόμονα
να μπει στην σκηνή και να ρίξει τις πορφυρές κουρτίνες.

Όμως δεν ήρθε η ώρα του ακόμη , όχι δεν ήρθε η ώρα…

Και
μέχρι τότε,
“I have to do something to justify my existence”.


Δύσκολη πρόταση.
Δεν μ’ αρέσει.
Δεν μου ταιριάζει.
Δεν δεν…

Delta -? four , φαινόμενο +/ ιδανικό.

Μπα .. άστο , δεν αξίζει.

Άρθρο γέφυρα  συνεκτικότητας  ή συνοχής;;

-Μήπως έτυχε τελικά , μπα…

Μπαρμπούνια θα μου πεις και με το δίκιο σου.

Το σίγουρο είναι ότι δεν έτυχε,
πόσες φορές μιλήσαμε  ,πες μου πόσες;;

Πόσες φορές έγινε η ίδια ερώτηση και την απόφυγες…

Και τώρα που είσαι εδώ ,την απαντώ μόνος μου, αλλά η απάντηση δεν με ικανοποιεί γι αυτό το βουλώνω.

{…}
[θα ακολουθούσε δημιούργημα μου με “ανδριάντες”  Βερολίνο Γαλλιστήν και Αλεξάνδρεια  Αρχαϊκήν  (οξύμωρο) ,
για σένα ,
άστο όμως, πολλά είπαμε, πάλι εκτέθηκα, για πάρτη… άστο που σου λέω ]


Άρνεμ.

Καζιμίερζ.

Στοπ.


Καλή συνέχεια
αγαπητοί μου φίλοι

No comments: