Thursday, October 22, 2015

Μαμά...Μαμά...Μου πήραν συνέντευξη....+ διαγραμμα ΓΔ - ΕΤΕ

Καλησπέρα Traders!!

Αφού γνωρίζετε πως μου αρέσει να αυτοσαρκάζομαι όσο δεν πάει...
Θα άφηνα αυτό να περάσει έτσι?
Πράγματι μόλις οριστικοποιήσαμε την συνέντευξη μου για το 
TRADERS-MAG.GR , στον καλό φίλο Γιάννη Καταρτζή. 
(έφτιαξα τον σύνδεσμο ο οποίος πλέον οδηγεί στο site - δείτε το) 
Θα δημοσιευτεί στην έκδοση του Νοεμβρίου.
Ναι Ναι....Δεν θα ανεβεί η κλασσική φωτό του TheHawk αλλά 
η ομορφομουτσουναρα μου..

Το κλασσικό και διαχρονικό ύφος που όλοι γνωρίζετε μέσα από 
το blog..Βαράμε στο κόκκαλο καμουφλαρισμένο με το γνωστό χιούμορ.
Συγνώμη παίδες αλλά δεν μπορώ να απαλλαχτώ από αυτό...


Ήδη ξένοι followers μου, έχουν ζητήσει να κάνω μετάφραση στα 
Αγγλικά καθώς θέλουν να διαβάσουν τις σοφές αράδες μου πάνω 
στο trading...

To επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον μια προσωπική 
συνέντευξη σε BBG ή CNBC...οτιδήποτε άλλο θα ήταν υποβάθμιση μου.

Η αγορά μας δίνει τα ρέστα της..Θα επαναλάβω ότι έγραψα χθες 
στα social..
Όποιος κοντεύει να ρεφάρει ή πλησιάζει σε λογική χασούρα, ΔΕΝ θα 
πρέπει να ξανά - εγκλωβιστεί σε περίπτωση αναστροφής της τάσης... 
Είναι με το χέρι στην σκανδάλη. Ανεβάζει ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ το stop και 
όταν έρθει εκείνη η άσχημη στιγμή, θα την πατήσει - την σκανδάλη - 
και θα αποχωρήσει σαν κύριος..
Η συνέχεια είναι μακρινή και θα επανέλθουμε σε μελλοντικό post.

Πέφτουν οι στόχοι ο ένας μετά τον άλλον. Παράλληλα ανεβάζουμε 
δυναμικά το stop - όπως προείπα - και κάθε εκτίμηση για το που θα 
φτάσει η αγορά μπορεί να πέσει εύκολα έξω..
Άλλωστε πόσες εκτιμήσεις για νέα χαμηλά ήδη πήγαν περίπατο..
Βέβαια θα ανταπαντήσουν "ακόμα δεν τελείωσε τπτ"..

Ναι εντάξει..τέτοιες προβλέψεις κάνω και εγώ..

Παρακάτω ΓΔ και ETE....

Καλή συνέχεια...Κάντε RT...SHARE...
TRADE WELL AND STAY SAFE!!
THEHAWK




2 comments:

giannhs kon said...

Για κάθε πειθαρχημένη προσπάθεια υπάρχει πολλαπλή ανταμοιβή…………

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ

TheHawk said...

Να σαι καλα Γιαννη μου...

Αλλα ετσι κ αλλιως...ειναι μια μαχη χωρις τέλος...


:D