Saturday, July 18, 2015

When others run, keep up/when they quit , run faster.

Αγαπητοί μου φίλοι,
                καλησπέρα σας.

Τα πράγματα δεν πάνε καλά,
για την ακρίβεια πάνε από το κακό στο χειρότερο,
το βλέπω παντού, σε όλους και σε όλα,
όμως δεν θα μιλήσω γι αυτά που περιμένετε.


Όχι δεν θα κλάψω που η χώρα μου πάει σκατά,
που η ψυχική και σωματική μου υγεία πάει κατά διαόλου.
που ο trading λογαριασμός μου έχει κολλήσει σε ένα επίπεδο δίχως ανοδικές τάσεις.
Αντιθέτως θα δουλέψω ακόμη περισσότερο , θα φτύσω αίμα, θα γίνω καλύτερος
και αν το θελήσω θα γίνω Ο καλύτερος,
μπορεί και να μην το θελήσω…

Είναι δύσκολο να τρώς χαστούκια από τη ζωή
δεν θα σας πω ψέματα , δεν έχω φάει πολλά(ίσως γιατί δεν πρόλαβα ακόμη),
δυο- τρια σε διαφορετικές περιόδους της ζωής μου.
Αυτό που 
 όμως  συνειδητοποίησα μετά από καιρό , ήταν το εξής…
κάθε φορά γινόμουν και καλύτερος 
γιός, φίλος, αδερφός, μαθητής, εραστής , επαγγελματίας, άνθρωπος.


Μην φοβάστε το λάθος , ενστερνιστείτε το και αποδεχτείτε ότι είστε προγραμματισμένοι να κάνετε λάθος, λάθη
πολλά…
Και θα κάνετε
no matter what.

Σε γυάλα δεν μπορούμε να καθίσουμε , τουλάχιστον εγώ .
Γι αυτό βγείτε έξω με όρεξη για λάθη και χαστούκια πολλά.

Θα κλείσω με το εξής,
trader δεν περηφανεύομαι ότι είμαι, γιατί δεν είμαι…
ακόμη.
Όμως αν ήταν να αξιολογήσω κάποιον για να τον εξουσιοδοτήσω ότι μπορεί να συμμετάσχει στην αγορά με επιτυχία (μακροπρόθεσμη)
θα του έκανα της εξής δύο ερωτήσεις.

Πρώτον,
είσαι διατεθειμένος να πετύχεις;

Δεύτερον,
είσαι διατεθειμένος να αποτύχεις ( πολλάκις ) για να πετύχεις;

No comments: