Thursday, July 30, 2015

Μια απόφαση που έπρεπε να είχε παρθεί εδώ και καιρό...

Αγαπητοί μου φίλοι,
                  καλησπέρα σας.


Δυστυχώς πλέον δεν τα λέμε τόσο συχνά, λόγω φόρτου εργασίας,
όμως απ' ότι φαίνεται αυτό θα αλλάξει την ερχόμενη περίοδο όπου αποφάσισα ότι θα κάνω ορισμένες κινήσεις.



Κατ αρχάς , μετά από την πρώτη "επιτυχημένη" απόπειρα  ενασχόλησης με τις αγορές νομίζω πως ήρθε η ώρα να κάνω κι εγώ το διάλειμμα μου.
Το διάλειμμα γίνεται για να προστατευτεί η υγεία μου και κατ' επέκτασιν το κεφάλαιο που έχω χτίσει με αίμα και ιδρώτα τον καιρό που μας πέρασε.

Όταν κάποιος κάνει την ανάλυση του 100% και ανοίγει την θέση του με το ζόρι και την κρατά για 5 λεπτά χωρίς να χτυπήσει στόχος ή στόπ αλλά μόνο και μόνο γιατί επιθυμεί αυτό το "ελάχιστο" profit και δεν θέλει να γυρίσει το trade και να τον πονέσει για άλλη μια φορά ,
αυτό αγαπητοί μου φίλοι σημαίνει πως ήρθε η ώρα για break.

Δεύτερον , επειδή είμαι αυτός που είμαι και εύκολα μαραζώνω και βαριέμαι,
και επειδή εννοείται πως δεν έχω ξεχάσει την υπόσχεση μου για το θέμα της θεμελιώδους ανάλυσης,
θα ασχοληθώ με αυτό και μόνον για το επόμενο χρονικό διάστημα και ίσως έχουμε την ευκαιρία να
τα λέμε συχνότερα.

Τρίτον και τελευταίον, θα κάνω μερικές ερωταπαντήσεις, έτσι γιατί δεν έχω και πολλούς ανθρώπους να μιλήσω ,
λέω να τα πώ στους αιθέρες , μπας και πάρει τίποτα κανενός τ' αυτί...


-Θέλω να κάνω trading, πως αρχίζω;

-Απαντώντας στις εξής ερωτήσεις:

Πόσα χρήματα έχεις  διαθέσιμα;
Πόσα θές να βγάλεις;
Πόσα μπορείς (βάσει πραγματικών γεγονότων) να βγάλεις;

-Πότε θα γίνω trader:
-Όταν θα είσαι στο σημείο που μετάνιωσες την στιγμή που θέλησες να γίνεις.

-Ποιος είναι ο καλύτερος δείκτης;
- Η εντολή stop loss

-Ποια είναι η καλύτερη trading strategy;
-To money management

-Έχασα 2 ευκαιρίες να μπω στο bet  και τώρα πρέπει να μπω μέσα γιατί θα χάσω την κίνηση ,
πότε να μπω;
- Αύριο , που θα χει καθαρίσει το μυαλό σου και δεν θα σκέφτεσαι σαν ηλίθιος.

-Θέλω να δουλέψω για εταιρία Α.Ε.Π.Ε.Υ  γιατί δεν βγάζω καθόλου λεφτά και επειδή ,
εεε δεν εχώ μεγάλο κεφάλαιο και ούτε καλή πληροφόρηση.

-Τι σε κάνει να πιστεύεις πως οι χρηματιστηριακές και τα  funds εμπιστεύονται κεφάλαιο σε έναν
άνθρωπο που δεν ξέρει να διαχειρίζεται το δικό του επιτυχημένα .

-Θέλω να τοποθετηθώ αλλά φοβάμαι , τι να κάνω.
-Τρείς ερωταπαντήσεις.

Ποιο είναι το ρίσκο σου (stop loss);
Ποιο είναι το πιθανό κέρδος σου( first target);
Ποιες είναι οι πιθανότητες να συμβεί το καθένα από τα παραπάνω;

-Μηδένισα, τα παρατάω , είναι αδύνατον να βγάλεις λεφτά με το trading ,
καλύτερα να ψάξω για μια κανονική απασχόληση και όχι να τζογάρω τα χρήματα μου σαν κανένας τρελός.
-Η πόρτα είναι ανοιχτή και σε περιμένουν άλλοι 94 ,
να θυμάσαι όμως οτι υπάρχουν και άλλοι  5 που σε κοιτάνε από απέναντι  και γελούν...  

2 comments:

ΚΩΣΤΑΣ G said...

Σωστός

Unknown said...

Θέλω να μιλήσουμε, ioannis.kantartzis@traders-mag.com