Wednesday, July 15, 2015

Καλά δεν υπάρχει ελπίδα...

Αντιγραφή από το FB όπως τα ανέβασα...

1.
Καλά δεν υπάρχει ελπίδα....Διαβάζω..διαβάζω...παπαρίες απο δω...
εξυπνάδες απο εκεί...Είμαστε μέσα σε ένα matrix...σπιραλ...φαυλο κύκλο...
ΟΛΟΙ έχουν δικιο..ΟΛΟΙ έχουν άδικο..Δεν υπάρχει διαθεση να συναντηθουμε 
στην μέση...Είτε είσαι Ελληνας είτε δεν είσαι Ελλήνας...(ΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ!!!)...
ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ κ απαντηστε που θα βρίσκεται σε εξι μήνες 
η κοινωνία μας...ΠΡΩΤΟΝ σταματάμε ΟΛΟΙ να φοροδιαφευγουμε που σήμαινει 
σταματαμε ΕΜΜΕΣΑ να κλεβουμε τις τσεπες μεταξύ μας...ΔΕΥΤΕΡΟΝ 
ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΚΕΡΔΟΥΣ κ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Ή ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ....
αφου κ παλι κλεβουμε κουτοπονηρα ο ενας τον άλλον....κ φυσικα ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ 
ειναι πιο αδυνατος κ ο δυνάτος δυνατότερος... Κ ΤΩΡΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ 
ΕΣΕΙΣ ΓΑΜΟΣΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ.....ΔΥΟ ΑΠΛΟΙ 
ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ...ΤΟΣΟ ΑΠΛΟΙ ΑΛΛΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ...
ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΜΕ...οπως κ τοσα αλλα ωραια ρηματα που αποδεχτηκαμε....



Εννοειται ΡΕ ΒΛΑΚΕΣ δεν ζουμε σε εναν ΙΔΕΑΤΟ ΚΟΣΜΟ...
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΡΕ ΖΩΑ...ολοι εχουν 
ΑΜΕΣΑ Ή ΕΜΜΕΣΑ συμφεροντα...ΑΠΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ "ΑΦΕΝΤΗ".....
πάντα κ προσωπικα πιστευα κ επιδιωκω να βλεπω τι πρεπει να αλλάξω εγω 
για να ενδυναμωθω κ να σταθω στα ποδια μου κ μετά να τα βάλω με τον άλλον...
ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ πως δεν θελει το καλο μου...αλλα θα εχει κάποιο συμφερον...
κοιταξτε γυρω σας....Ειναι ο κανόνας κ οχι η εξαίρεση...
Παραμένω ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ....μονο τα ασχημα ή τα χειροτερα μπροστα μου...
είμαι στην πιο παραγωγική φάση της ζωής μου κ μάλλον θα καεί στα ταρταρα 
της μαλακίας..του μίσους...της βαρεμάρας....κτλ κτλ...Χαιρετίσματα στην εξουσια!!!!!

2.
κ κλείνω....πραγματικοι διαλογοι....Επαναστάτρια...η οποια θέλει διακαώς δραχμή....
"θα υποτιμηθουν τα χρήματα μας στην τράπεζα..." "ΤΙΙΙΙΙ ?? έχεις τα χρήματα σου 
στην τραπεζα εδώ? Εγω έχω πει πολλές φορές...πως οποιος εχει χρηματα εδω 
στην Ελλάδα...ειναι μεγάλος ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΣΣ..."....κ γω απο μέσα μου...
"σε ευχαριστω πολυ"....Αλλος που έχει κάνει την φοροδιαφυγή επάγγελμα...
δηλωνε για χρόνια το 20% κ το υπολοιπο 80% στην τσέπη...Τωρα?? 
Επαναστάτης...!!! Τώρα αριστερός!!!!! ΕΛΕΟΟΟΟΣΣΣ....κ φυσικα...η ευκολη λυση....
ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΜΑΙ/ΗΜΟΥΝ να τα δηλώνω??? Ετσι δουλευε το συστημα...
Δεν εχω θέμα με το νόμισμα...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ!!! Η ΟΥΣΙΑ 
ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΛΙΑΣΜΕΝΗ ΜΑΛΑΚΙΑ που εχουμε αποδεχτει ΣΑΝ ΚΑΝΟΝΑ...ενω θα επρεπε 
να ηταν η εξαιρεση....ΙΔΑΝΙΚΑ....ΙΔΑΝΙΚΑ...με ενα γαμημενο ΜΑΓΙΚΟ τροπο 
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑ 80%+...με ισονομία...αξιοκρατία...
ΜΕ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΛΕΞΗ "ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ" ...οι νόμοι εφαρμόζονταν απο το 80%+ 
του σοφου λαου...ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΡΕ ΣΑΙΝΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ...? 
ποσο χαμένο έδαφος θα είχαμε καλύψει?...αλλα όχι...το θέμα μας είναι να 
κοψουμε ΧΡΗΜΑ....τσαμπα...ή να δεχομαστε μοιραλατρικα οσα μας επιβαλουν 
οι εξω....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΙΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ...ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΚΡΑ..ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.....
κ κλεινω οπως ξεκινησα..κ δν σας ενοχλω παλι....Καλα δεν υπάρχει ελπίδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: