Saturday, June 20, 2015

Technical Analysis AND Fundamental Analysis ( Η παρεξηγημένη Θεμελιώδης)

Αγαπητοί μου φίλοι,
                καλησπέρα σας.


Πόσες φορές το έχω ακούσει. “Fundamentals don’t matter “
Η συγκεκριμένη πρόταση εννοείται ότι είναι λανθασμένη, διότι είναι απόλυτη,
εάν έλεγε “ In  daytrading fundamentals don’t matter “ τότε θα συμφωνούσα .
Όμως δεν είναι έτσι.




 Οι περισσότεροι traders έχουν μείνει στην τεχνική ανάλυση (και αυτή με 
περισσότερα -γνωσιακά-   μπαλώματα και από το γήπεδο της τούμπας ) , 
αγνοώντας για το άλλο αδερφάκι του , το παρεξηγημένο, αυτό το αδερφάκι 
που έβγαλε σαφώς περισσότερους εκατομμυριούχους από το πρώτο το πολυδιαφημιζόμενο .
Και κάπου εδώ να σταματήσω για να κάνω μια παρατήρηση.
Είναι άποψη μου , ότι  οι δυο προαναφερθέντες όροι είναι ΕΡΓΑΛΕΙΑ και 

ΌΧΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ .
Εδώ δεν έχουμε ρομαντικούς και πεσιμιστές , ρώσους φορμαλιστές και 

γάλλους δομιστές .
Εδώ έχουμε αυτούς που κάνουν αυτό που πρέπει για να κερδίσουν 
(αυξάνοντας τις πιθανότητες τους σε μακροπρόθεσμο επίπεδο) και αυτούς 
που ψάχνουν το άγιο δισκοπότηρο σε δυο προσπάθειες και όταν δεν το βρούν ,
είτε τα παρατάνε πλήρως, είτε συμβιβάζονται με την εύκολη ιδέα του “σήματος” 

από την νέα “συστηματάρα” που χρυσοπληρώσανε και νομίζουν πως θα κάθονται 
και θα βρέχει Βενιαμίνους ο ουρανός .
ΟΥ – ΧΙ !!

Οπότε λοιπόν σκέφτηκα , πως ενώ παράλληλα θα ασκώ την τεχνική ανάλυση  

και θα προσπαθώ ατελέσφορα να την τελειοποιήσω ,
γιατί να μην βάλω και άλλο όπλο στην φαρέτρα μου για κάποιες πιο … 

μακροπρόθεσμες επιλογές.
Και επειδή ο TheHawk σας έχει ταξιδέψει με την τεχνική ανάλυση, λέω κι εγώ 

να κάνω το ίδιο με την θεμελιώδη.
Θα πάμε σιγά σιγά γιατί κι εγώ θα αρχίσω από το μηδέν ,οπότε εδώ όλοι θα 

πρέπει να λένε τις απόψεις τους και τις παρατηρήσεις τους.
Ως οδηγούς θα έχω μερικά βιβλία που προμηθεύτηκα και φυσικά το  διαδίκτυο,
αλλά θα έχω και στο μυαλό μου ότι τα βιβλία είναι μια βάση στην οποία πάνω 

εμείς θα χτίσουμε για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια προσέγγιση , 
ένα σετ κανόνων που θα μας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσουμε τις πιθανότητες μας 
στην επιλογή ενός χρηματοοικονομικού προϊόντος.
Οπότε θα υπάρχει και μια  δική μου προσωπική  νότα στην ανάπτυξη του θέματος.

Όμως νομίζω ότι για  εισαγωγή ήδη έγραψα πολλά, ελπίζω να κεντρίσω 

το ενδιαφέρον μερικών αναγνωστών και να κάνουμε αυτό το ταξίδι παρέα.

Σας χαιρετώ.

No comments: