Saturday, May 30, 2015

Για τους ειδήμονες των αγορών..(τρομάρα σας)....ΓΔ vs UK100 vs DAX vs USDJPY vs CAC vs DOW

Καλημέρααααα Traders!!!

Πόσο υπομονή...μα πόσο υπομονή πρέπει να έχεις για να διαβάζεις (κυρίως) 
αλλά κ να ακούς τα ίδια κ τα ίδια παντελάκη μου..
Θα μου πεις τι ασχολείσαι εσύ...? 
Άστους να κάνουν την δουλεία τους..Απλά σπάζομαι γιατί φτιάχνουν "συνειδήσεις" 
σε λάθος βάση..Συνεπώς, επειδή ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ δεν γράφει περί "αυτών",
ας το πράξω εγώ..(τουλάχιστον με το δικό μου αιρετικό στυλ)...

Πέρα των ΓΝΩΣΤΩΝ θεμελιωδών κ τεχνικών προβλημάτων της εγχώριας αγοράς όπως..
ρηχότητα..φορολογία (προμήθειες)..κτλ τα οποία όλοι μας έχουμε  ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ 
κ συμμετέχουμε μέσα σε αυτήν...ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ 
ΔΙΑΦΟΡΑ με όλους τους υπόλοιπους δείκτες ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ...

Επειδή είμαι τύπος της εικόνας κ πράξης, πάμε παρακάτω με παραδείγματα...
Δεν συνηθίζω να γράφω λόγια του αέρα..



Σημείο Αναφοράς...ΓΔ ΗΜΕΡΗΣΙΟ

(δεν θα πειράξω τα διαγράμματα..βασίζομαι στο μάτι σας..γιατί και θα πρέπει να το εξασκήσετε 
αλλά κ φυσικά είναι ένα τεστ δλδ το να παίζεις αυτό που βλέπεις κ όχι αυτό που πιστεύεις..)

Καραπτωτικό...Δλδ θεωρείτε πως έπρεπε να ακολουθούμε τους έξω όταν σχεδόν επίσημα έχουμε πτωχεύσει..? 
Τώρα το θεμελειώδες ΠΡΟΒΛΗΜΑ των επενδύσεων..Εάν δεν γνωρίζουμε πότε 
πρέπει να επενδύουμε σύμφωνα με την βασική τάση..είναι άλλο θέμα συζήτησης..
Επίσης ένα σημαντικό στοιχείο..κ όποιος το πιστεύει..Διαχρονικά η αγορά μας 
είναι από τις πιο τασικές αγορές που υπάρχουν...(ψαχτείτε)


DOW ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ

Από τους πιο δυνατούς..Εκεί που αυγατίζουν τα χρήματα...Παρατηρείτε όμως κάποια τρελά βυθίσματα..? 
Κάποιες βασανιστικές αργοανοδικές κινήσεις ή φοβέρα κ νευρωτικά ranges?



CAC ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΓΑΛΛΟΣ

Τι ωραίο διαγραμμα..Μουρλια..Είμαι σίγουρος θα του αλλάζατε τα φώτα..Καθόλου volatility..
Μιλάμε για piece of cake...παρατηρήστε τον πραγματικό χαμό στις τιμές..


USDJPY ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΙΣΟΤΙΜΙΑ

Σκέφτηκα να βάλω κ μια ισοτιμία..Δείτε εδώ συσσωρεύσεις ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ...


DAX ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Και αυτός έχει τρέξει τρελά...Δεν διαφωνώ..Άλλωστε εδω δεν θέλω να αποδείξω ότι 
δεν έχουμε να ζηλέψουμε κάτι από τους άλλους..αλλά η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ 
είναι παρόμοια με την δική μας αγορά..ΑΛΛΟ Η ΤΑΣΗ..
Καλά εδώ...θα τον ξεσκίζατε..Είμαι σίγουρος πως ο νέος BUFFET θα ήταν Ελληνας...



UK100 ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΑΓΓΛΟΣ

Κ ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ!!!....Το περιβόητο CITY...Μια χώρα που έχει χρεοκοπήσει κτλ κτλ...
Δείτε την ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ..ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ...!!!
Για άπειρες ημέρες βρίσκεται ή περνάει από το ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ...Μιλάμε για το απόλυτο τρενάκι του ΦΟΒΟΥ..ΝΕΥΡΩΝ...ΘΛΙΨΗΣ..ΧΑΡΑΣ..
Είμαι 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ πως εδώ θα τον λιώνατε..Πραγματικός κουμπαράς..


Δεν θέλω να το συνεχίσω άλλο..Θεωρώ πως έστω λίγοι κατάλαβαν το νόημα των
παραπάνω..Παρακαλώ κοινοποιήστε μήπως αφυπνίσουμε όσους μπορούμε..
ΚΑΛΟ ΣΚΔ...
THEHAWK

2 comments:

ArTaXiA said...

Χαχαχα. Καλωσήρθες στον κόσμο μας φίλε μου!

TheHawk said...

α ρε μεγάλε Artaxia..τουλάχιστον σας κάνω κ περνάτε όμορφα με τα γραπτά μου...χαχαχα..

κ οποιον ξυπνήσουμε...επιτυχια θα ειναι..

καλως σας βρήκα..!!!

(λιγοι κ καλοι)