Thursday, December 11, 2014

Aftermarket σχόλιο μου....οι Αντιφάσεις....

Καλησπέρα Traders,

Αγάλι αγάλι θα βρούμε πάλι τον ρυθμό μας δλδ βίντεο , όπως ανάφερα το πρωί, ενδιαφέροντα άρθρα μου κ φυσικά τα διαγράμματα τα οποία ήδη παίζουν δυνατά..
Το γραφείο μου είναι σχεδόν στο κέντρο της χώρας..στο κέντρο του κέντρου μας..που σημαίνει πως εκφράζει, κατά μια έννοια, τον παλμό κ ψυχολογία της οικονομίας μας..Έχουμε βιώσει μια 3ημερη λαίλαπα στο ΧΑΑ κ η ψυχολογία στον πάτο....Τελειώνει η συνεδρίαση κ αποχωρείς με έναν γενικό προβληματισμό για την όλη κατάσταση..Παρόλα αυτά, ξεχνάς τα πάντα μόλις ξεπροβάλεις στον εμπορικό πεζόδρομο..Κόσμος...Κίνηση...Φώτα....Γέλια...Κουβέντούλες...Ζωντάνια...
Αυτόματα σε παρασύρουν σε αυτό το μοτίβο...Λιγο παρακάτω όμως έρχονται μοιραία οι σκέψεις...Τελικά..."εγω" βλέπω κάτι παραπάνω από τους τριγύρω μου ή "είμαι" υπερβολικός κ παρατηρώ ένα πεζό κερδοσκοπικό παιχνίδι κ ο εξυπνότερος κερδίζει?

Τα δεδομένα..
Περάσαμε σε υπερπουλημένο επίπεδο βάζοντας γρήγορες ημερήσιες παραμέτρους.. Οι πτωτικοί στόχοι καλά κρατούν (κ ήταν σε ισχύ όσο δεν ρίχναμε το 1062) κ οι περισσότεροι έχουν το 7 μπροστά...Σήμερα σταματήσαμε πάνω στο 62% το οποίο κ αυτό αποτελεί ένα σημαντικό επίπεδο fibo..
Τα ερωτήματα άπειρα...
Προτείνω εάν κάποιος θέλει να τολμήσει κόντρα, θα πρέπει να ακολουθήσει μια πολύ συγκεκριμένη στρατηγική...η οποία ορίζει απόλυτα πότε μπαίνεις κ πότε βγαίνεις..

Δεν θέλω να το πλατιάσω παραπάνω..αύριο θα έχουμε νέα στοιχεία..κ θα επανέλθω πάλι...

TheHawk

No comments: