Wednesday, August 14, 2013

Ξεκινάμε από τα βασικά...κ σχόλιο για την αγορά..

Χρόνια καλά σε όσες κ όσους γιορτάζουν...χαρείτε τις μικρές κ ασήμαντες στιγμές...αυτές θα κάνουν την διαφορά....πιστέψτε με...
Προκαταβολικά συγνώμη γιατί έχουμε καταναλώσει πολύ Πλωμάρι κ είμαστε κοντά στον ορισμό του "λιαρδα"....

Σύντομο σχόλιο για αγορά..προς το παρόν εξελίσσεται ομαλά..χωρίς πολλές εκπλήξεις..
Μακάρι να συνεχισθεί έτσι...Εκτός κ εάν έχω τόσο "βελτιωθεί" κ τα βλέπω καθαρότερα..Ο χρόνος θα δείξει...
Με λίγα λόγια όσο μένουμε πάνω από 930& πιθανή συσσώρευση αλλά η τάση παραμένει δυνατή...
Εάν πάμε σε 910, τότε όλα φυσιολογικά κ είμαστε σε επιφυλακή γύρω στο 880, για τους πολύ τολμηρούς (long)...

Προσωπικά, έχω μπροστά μου ολοκληρωμένο σύστημα διαγραμματικής ανάλυσης κ σε εξέλιξη δημιουργία σύστημα διαχείρισης χρημάτων...Μου πήρε αρκετό καιρό...Σιγά μην ήταν τόσο εύκολο..
Ο χρόνος αποτοξίνωσης ήταν πολύ χρήσιμος ώστε να τα βάλω όλα στην σειρά...
Να αξιολογήσω το παρελθόν για να το προβάλω στο μέλλον...

Ξεκινήστε από τα βασικά....κ μην σκέφτεστε πολύπλοκα εκτός κ εάν μπορείτε..
Θα είμαι long μόνο εάν κ εφόσον....Θα είμαι short μόνο εάν κ εφόσον...εάν ο 20αρης είναι πάνω από τον 50αρη...ή κάτω...εάν οι τιμές είναι πάνω από τον 200αρη..ή κάτω..εάν ο RSI είναι πάνω από 50 ...ή κάτω...

Βάλτε τον γενικό κανόνα...κ ξεκινήστε το χτίσιμο...τα θεμέλια είναι το βασικό συστατικό επιτυχίας..
Όσο πιο απλός ο κανόνας...τόσο καλύτερα αποτελέσματα..

Συνεχίζεται...

The Hawk...

1 comment:

ΠΑΝΟΣ said...

Αντώνη ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά! Υγεία, εργασία, τύχη... ζητάμε πολλά;