Wednesday, May 4, 2016

Μουαγιεν....+ DAX

...με άλλα λόγια το αποτυχημένο scaling..
..δλδ τμηματική τοποθέτηση....

Υπάρχουν τριγύρω κάποια σαίνια..που "προσφέρουν"
ίδέες για trading/επενδύσεις..κλπ κλπ..
και θεωρούν πως πρέπει να έχουμε μιλιούνια στην τσέπη μας..
ώστε να καταφέρουμε να βγούμε κερδισμένοι στο τέλος..



Δεν υπάρχει κάμμια αίσθηση του ρίσκου που ανοιγόμαστε..
Πάμε ντουγρου..
Αλλά και εάν υπάρχει κάποιου είδους οδηγία..
Απαιτούν να ανοιγουμε άπειρες τελικά θέσεις...

Στην αρχή υπάρχει δηθεν ένα στοπ..αλλα στην συνέχεια
το ξεχνάμε...κ ξεκιναμέ..
Απο την επαγγελματική τμηματική τοποθέτηση..
Στο ανηλέητο μουαγιεν...
Ακολουθει ο εκνευρισμός...κ λοιπα συναισθήματα..
κ γίνονται όλα αχταρμάς..

Δοκιμάζω μια στρατηγική με τμηματική τοποθέτηση
κ παρουσιάζω 90% επιτυχία..Βέβαια γίνεται με άριστη
εκμεταλλευση της μοχλευσης που έχω στην διάθεση μου..

Για να δει κάποιος αξιοσημείωτα κέρδη..πρέπει να έχει
αρκετό χρήμα στην διάθεση του..
Εάν όμως έχεις πχ μονο ένα 1000ρικο..άστα βράστα..

Τα έχουμε ξαναπει...
Αλλά θα επανέλθω πάλι στο θέμα..

Προσοχή στους νέους trader κυρίως...Είναι μεγάλη παγίδα..
και την πατάνε κ οι πιο έμπειροι...
Εάν είναι να έχω μυρια στην τσέπη μου..
Τότε τι να κάνω τέτοιες συμβουλές?

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
THEHAWK

DAX

 

4 comments:

ArTaXiA said...

Πρέπει να κάνουμε ένα σεμινάριο φίλε μου. Κανονικό, όχι από τα γιαλαντζί, τα δωρεάν.

TheHawk said...

αχ φίλε μου...δεν ειναι τα δωρεαν σεμιναρια το προβλημα....

Orion said...

Απολυτα σωστος!

ArTaXiA said...

Τα "δωρεάν" φίλε μου, ήταν πάντοτε το πρόβλημα στο χώρο που κινείσαι!