Saturday, May 28, 2016

Που θα πάει το μαγαζί ρε αδερφέ…




Δεν ξέρω και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει μιας και δεν έχω κεφάλαιο στο ΧΑΑ.
Έναν τζογαδόρικο λογαριασμό έχω σε μια CFD-Spread-Bet εταιρεία της γριάς Αλβιόνας  και αυτός … “κουτσουρεμένος”!!




Πρόσφατα μέσα από το μπλόγκ του φίλτατου Michele και της παρέας του , έχω κάνει κάποια αρχικά βήματα στην αλφαβήτα, αλλά ούτε τα βασικά που λέμε.
Για δικούς μου λόγους κρατώ αυτήν την επαφή, μιας και όπως λέει ο αγαπητός μου φίλος  Γιάννης , “Ο έλλην  έχει ακούσει για ΕΤΕ και ΟΠΑΠ, αν του πεις για FX,Commodity, Futures θα σε κοιτάξει με δυσπιστία”.



Αλλά και να έπαιζα ,θα με ένοιαζε;;;
Εσάς σας νοιάζει;;
Μιλάω στους επιτυχημένους (εδώ κάπου γελάμε).
Όχι φυσικά , μιας και από bull και από bear markets μπορείτε να βιοποριστείτε, έτσι δεν είναι…;;

Έτσι θα έπρεπε να είναι.


Επίσης μην ακούω διαχωρισμούς, τύπου “είμαι trader και όχι Investor και τούμπαλιν”.
Όλοι πρεζάκια τζογαδόροι είμαστε και ΟΛΟΙ υποχρεωτικά ονομαζόμαστε traders μιας και κάνουμε αυτό που λέει η λέξη:

Εμπορευόμαστε “προϊόντα”  με μοναδικό σκοπό το κέρδος(Ορισμός εμπορικού δικαίου).


Οπότε εσείς που βγάζετε λεφτά(εδώ κι αν γελάμε) δεν έχετε θέμα που θα πάει το μαγαζί, άλλωστε ο καλός ο μύλος…



Άρα κανέναν μας δεν νοιάζει, μόνο τους ΑΝ-αλήτες…



Παρ’ όλα αυτά, επειδή υποχρεούμαι άπαξ μια φορά την βδομάδα να πετάω την γκουρουδιά μου σαν καλός “παίχτης” που είμαι θα σας δώκω μια πρόβλεψη που την συζητούσα με τον Αρχηγό εδώ και ένα χρόνο.





           Μοναχογιός


No comments: