Friday, April 15, 2016

Είναι αυτό που είπα... + ΓΔ

....όταν η αγορά κάνει το ένα χάσμα μετά το άλλο...
..είναι εκεί που η αβεβαιότητα έχει κορυφωθεί ...
..κ όλοι βρίσκονται συνέχεια με το δάχτυλο πάνω..
..από το πλήκτρο..

Σας προτείνω να δείτε πως η αγορά συμπεριφερόταν ..
πριν το περιβόητο δημοψήφισμα..
Το ένα χάσμα μετά το άλλο...κ ουσιαστικά βρισκόμασταν
σε ένα ατελείωτο range...



Τώρα...εάν κάποιος του αρέσει ο τζόγος..
..ή του αρέσκεται να παίζει μια χρηματιστηριακή αγορά..
...σαν τζόγο..
..και μάλιστα χωρίς αρχή κ τέλος...
..χάρισμα του...
...πόσο μάλλον εάν βγάζει κ κέρδος...
Ποιος είμαι εγώ...

Αλλά εγώ...τσ...δεν....
Έχουμε ένα πλάνο....έχουμε υπομονή...
Δεν είμαι μάγος...δεν είμαι τζογαδόρος..
Είμαι trader....

Μέσα στο ΣΚ θα κάνω ένα μάκρο σχόλιο...
Το σημερινό εβδομαδιαίο κλείσιμο είναι μεγάλης σημασίας...

Και ναι...με δεδομένες αυτές τις σημερινές τιμές...
Οι ταύροι μπορούν να χαίρονται...
THEHAWK

GD DAILY


No comments: