Tuesday, April 12, 2016

Στα γρήγορα...+ ΓΔ χ 2

..Παίδες...ειλικρινά..
Δεν ξέρω που το πάνε...
Σενάρια υπάρχουν πολλά...
Ποιο θα παίξει, δεν ξέρω..
Τα πολιτικά σενάρια είναι
όσα κ τα τεχνικα..
Ναι..είμαστε στα χαμηλα..
Ναί...κ χαμηλότερα να πάμε..
Πάλι ευκαιρία θα είναι..
όλων των εποχών..
Απλά εγω δν έχω μάθει..
Να χάνω 20..30..50% απο
μια επιλογή μου..
Όσο για το χτίσιμο..
Γιατί δν το κάνατε στα πολύ
χαμηλά..?
Που το ειπαμε φωναχτά...
κ έγκαιρα...?



Λές κ γράφω ποιηματάκι...

Το σημερινο φαινόταν...
Αλλά δυστυχως πάλι με χάσμα..
Ειλικρινα..εαν δεν είχαμε
τα χάσματα..
Θα τολμούσα να πω..
Πως θα το έσκιζα πατοκορφα
το ΧΑ...
Και γω..δεν γράφω τπτ τυχαία..
Ξέρω τι λέω..

ΓΔ ημερήσιο..με 2 διαφορετικές
εικόνες..
Καλο TRADING!!
THEHAWK 


2 comments:

ArTaXiA said...

"Αλαζονία, εμπόδιον σοφίας", είπε ο Βίας από την Πριήνη πριν πολλούς αιώνες φίλε μου.

Καλημέρα.

TheHawk said...

Πολλά στο μυαλό μου...πολλά αυτα που βλέπω...πολλά διαβαζω...
Καλήμέρα φίλε!!