Thursday, December 17, 2015

Η αλήθεια είναι πως.....+ trade με SPX

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ακολουθήσει ζεστά την τρέχουσα κίνηση...
Οκ δεν με χαροποιεί αλλά από την άλλη γνωρίζω πως η αγορά θα παραμείνει εδώ 
και θα δώσει ευκαιρίες...εφόσον την παρακολουθείς, είσαι ζεστός 
και τα setups θα προκύψουν σύντομα...
Φαντάζομαι να ρίξατε μια ματιά στο πινακάκι που δίνει τον οδηγό του 
Momentum της τρέχουσας κίνησης..
Έχω δώσει μεγάλο βάρος στα έξω...στις έξω αγορές...απλά σκέφτηκα 
να βάλω μέσα σε ένα μεγάλο καζάνι όσα έχω μάθει και να τα ανακατέψω αρκετά...
έτσι ώστε να προκύψει κάτι αξιόπιστο σε επίπεδο σχετικής αυτοματοποιήσης..
Όχι δεν αναφέρομαι σε αυτόματο trading..αλλά σίγουρα δοκιμάζοντας...
και δίνοντας μεγάλη βάση σε στατιστικά στοιχεία τότε αυξάνεις κάποιες πιθανότητες...
βελτιώνεις το R:R...


Πράγματι μιλάμε για trading τάσης...δλδ 80% trading σύμφωνα με την τάση 
και 20% max contra..
Μιλάμε πως διαπιστώνω - άλλη μια φορά - φοβερά πλεονεκτήματα όταν βασίζεσαι στην τάση...
Η οποία είναι αντικειμενική και δεν χωράει αμφιβολίες βάση των παραμέτρων σου...

Μου λείπουν ακόμα κάνα δυο κομμάτια από το παζλ...Θέλω να πιστεύω 
πως μέσα στο ΣΚ θα έχω τελειώσει...
Καπάκι...θα προσπαθήσω να κάνω ακριβώς το ίδιο για μια μετοχή του ΧΑ...
γιατί οι μετοχές δεν έχουν τόσο έντονο το πρόβλημα του premium k discount 
σε σχέση με τον FTSE...Αν και πράγματι ο FTSE έχει μεγάλο πλεονέκτημα τασικότητας...
Θα το δω στην πράξη...
Ελπίζω σύντομα να σας παρουσιάσω τα equity curves των προσπαθειών μου...

Πρωταρχικός στόχος..παραμένει ο ίδιος...Το προσωπικό κέρδος...
Τα περιφερειακά κέρδη είναι πρόσκαιρα...παραπλανητικά...προσδοκώμενα..
σχεδόν ουτοπικά...

TheHawk

Παράδειγμα από ένα σημερινό contra trade σε SPX και το οποίο ανέβασα σήμερα..




No comments: