Sunday, November 29, 2015

Ο ένας μου λέει πως...και ο άλλος... + FTSEM + INLOT

...Με έχετε μπερδέψει...ή τουλάχιστον θα με μπερδέψετε..

Ο ένας μου λέει :
"Εσύ δεν ασχολείσαι με το ελληνικό......" (Οι άπιστοι των μέσα)

Ο άλλος λέει :
"Εσύ δεν παίζεις με τα ξένα...." (Οι άπιστοι των έξω)

Θεωρητικά για να έχεις άποψη και να μου την πετάς στα μούτρα, θα πρέπει να με ακολουθείς...
στα social..στο blog...γενικά...


Από την άλλη, εάν με ακολουθείς βρε παιδάκι μου , πως μπορείς να καταλήγεις σε αυτό το συμπέρασμα..?
Τι να πρωτο-υποθέσω..? Δεν βλέπεις τα διαγράμματα μου...? (όλοι)..
Δεν βλέπεις πως τα περισσότερα σχόλια μου είναι στα αγγλικά? 
(Οι άπιστοι των έξω)...Λες να γράφω στα αγγλικά για σχολιάζω την ελληνική αγορά...???
Ναι..ψοφάνε οι ξένοι traders για τα δικά μας..
Δεν διαβάζεις τα καθημερινά αρθράκια για το ΧΑ? (Οι άπιστοι των μέσα)
....και μπορώ να συνεχίζω για ώρα...

Τελικά όμως έχουμε τα εξής ερώτηματα...

Δίνεται τελικά βάση σε όσα γράφουμε? 
Είμαστε σε θέση τελικά να αξιολογήσουμε σωστά τις πληροφορίες που περνάνε από μπροστά μας...? 
Είναι για να απορείς..(αν και γνωρίζω την απάντηση....)
TheHawk

FTSEM


ΙΝΛΟΤ


No comments: