Friday, July 10, 2015

Μπαμπά πετάω !!!




- Μπαμπά πετάω ,
μπαμπά πετάω !!!
δες με !!
πετάω
πετάω
μπαμπά πετάω !!

- Δεν πετάς παιδί μου...

- Μα κοίταξε πόσο ψηλά είμαι!!!
πετάω
πετάω

-Δεν πετάς παιδί μου...

- Μπαμπά δες με !!!
πετάω
πετα...

(άτσαλη πτώση στα βράχια)

- Είσαι καλά παιδί μου;

- Ναι πατέρα , μόνο που πονάω λίγο

(ήρεμο γέλιο)
-Για έλα εδώ να σου πώ δυο λόγια.

Μου λες πως ξέρεις να πετάς,
ωραία λοιπόν δείξε μου αυτόν που σ' έμαθε ,
τον δάσκαλο σου

- Εσύ είσαι

- Ωραία ,
τώρα δείξε μου αυτά που σου έμαθα.

- Αυτά είναι.

- Ωραία δείξε μου πόσες φορές χτύπησες άσχημα προσπαθώντας τα.

-   ...

- Ακριβώς!!!
Για δες εδώ

(δείχνει φτερούγες)
τις βλέπεις τις ουλές ??
αυτά είναι τα δίδακτρά μου,
τα παράσημα μου.
και για δες εδώ
(δείχνει τον περήφανο λαιμό του)
αυτή ήταν πολύ κοντά στο να με... στείλει
αλλά επέζησα ...
Κατάλαβες λοιπόν ??

-Ναι πατέρα.

-Κοίταξε αγόρι μου δεν πετάς,
απλώς χτυπάς τις φτερούγες σου δυνατά
και  όσο πιο δυνατά τις χτυπάς τόσο πιο πολύ κουράζεσαι.


Δες τον εαυτό σου πως κατάντησε

τα φτερά σου είναι μουντά και απεριποίητα
και  η όραση σου πιο στενή και θολή και  από το ίδιο σου μυαλό...

Και είσαι τόσο νέος !!

μα τόσο νέος !!

δεν λέω προσπάθησε αλλά μην το παρακάνεις,
πιο γρήγορα δεν θα μάθεις
μονάχα  θα χτυπήσεις και  η ζημιά  ίσως είναι ανεπανόρθωτη ...


πήγαινε τώρα και  κανε αυτό που σου έχω πει τόσο καιρό
και πρόσεχε παιδί μου...


μονάχα πρόσεχε...



No comments: