Thursday, March 26, 2015

Επαγγελματίας Επενδυτής με σύστημα “Υποχωρήσεων” (Pullback)

Ο Dave Landry εκτελεί συναλλαγές στις αγορές από τις αρχές της δεκαετίας του ‘90. Το 1995 ίδρυσε την Sentive Trading, LLC, (www.davelandry.com ), επενδυτική και συμβουλευτική εταιρεία. Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Dave Landry on Swing Trading» (2000), «Dave Landry’s 10 Best Swing Trading Patterns  Strategies» (2003), και «The Layman’s Guide to Trading Stocks» (2010). Τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί στα κορεατικά, ρωσικά, ιταλικά, γαλλικά, ιαπωνικά, και κινέζικα. Ο Dave Landry έχει κάνει διάφορες τηλεοπτικές εμφανίσεις, έχει γράψει άρθρα για διάφορα έντυπα συμπεριλαμβανομένων των TRADERS΄, Technical Analysis of Stocks & Commodities, Active Trader και Traders Journal Singapore. Επιπλέον, δημοσιεύει καθημερινά σχόλια στο διαδίκτυο σχετικά με τις τεχνικές εκτελέσεις συναλλαγών από το 1997, και έχει μιλήσει σε σχετικές διασκέψεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Ο Dave κατέχει πτυχίο πληροφορικής και MBA. Υπήρξε εγγραμμένος Σύμβουλος Συναλλαγών Εμπορευμάτων (Commodity Trading Advisor - CTA) από το 1995 έως το 2009 και μέχρι σήμερα είναι μέλος της Αμερικανικής Ένωσης Επαγγελματιών Τεχνικών Αναλυτών (American Association of Professional Technical Analysts). Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Dave Landry στη διεύθυνση dave@davelandry.com.




» TRADERS΄: Παρακαλώ, πέστε μας λίγα λόγια για το πώς δημιουργήθηκε το ενδιαφέρον σας για τις συναλλαγές.
Landry: Πιστεύω ότι ένιωθα πάντα γοητευμένος με τις αγορές και τις συναλλαγές. Όταν ήμουν μικρός συνέλεγα νομίσματα. Με θυμάμαι στο προαύλιο του σχολείου να πουλάω στα άλλα παιδιά δεκάρες και πενηντάλεπτα του 1964 και παλαιότερα,  σε πολλαπλάσια επίπεδα αποτην αρχική τους αξία. Τα παιδιά, ή μάλλον οι γονείς τους, με κατάλαβαν κάποια στιγμή και συνειδητοποίησαν ότι τα νομίσματα ήταν από ασήμι. Με θυμάμαι να δείχνω στη μητέρα μου ότι η συλλογή των νομισμάτων μου άξιζε γύρω στα $10.000 βάσει μιας αγγελίας στην εφημερίδα για έναν πλανόδιο πωλητή που προσφερόταν να αγοράσει ασήμι. Ονειρευόμουνα πόσο θα άξιζε το ασήμι μου στο μέλλον. Αυτό συνέβη όταν οι αδελφοί Hunt προσπαθούσαν να στριμώξουν την αγορά για το ασήμι. Ήταν ένα μεγάλο μάθημα όσον αφορά τις φούσκες. Ήμουν επίσης κολλημένος και με το χρυσό. Με κάποιον τρόπο, κατόρθωσα να βάλω τον πατέρα μου στον τηλεφωνικό κατάλογο όλων των μπρόκερ. Αν και δεν ήταν πολύ ευχαριστημένος με αυτό, εκτίμησε το ενδιαφέρον μου για τις αγορές.
Ποτέ δεν έχασα τον ενθουσιασμό μου για τις αγορές αλλά κάπως παρέκλινα στα χρόνια του κολλεγίου και στην αρχή της σταδιοδρομίας μου. Προς το τέλος της δεκαετίας του ‘80, άρχισα να επενδύω σε αμοιβαία κεφάλαια. Σχεδίαζα και τοποθετούσα τα διαγράμματα σε ένα δωμάτιο του διαμερίσματός μου που περίσσευε. Τελικά βαρέθηκα με την ακινησία τους και αποφάσισα να αρχίσω να συναλλάσσομαι μετοχές. Πούλησα μια παλιά βάρκα σε αχρηστία για $1000. Αγόρασα 100 μερίδια της πρώτης μου μετοχής και την είδα με αγωνία να βυθίζεται κατά $1.50 την πρώτη εβδομάδα που μου ανήκε. Αν και δε χρειαζόμουν τα λεφτά για να ζήσω, αισθάνθηκα σα να με είχαν γδύσει. Αυτό ήταν το πρώτο μου μάθημα για το συγχρονισμό της αγοράς, τη διαχείριση χρημάτων και την ψυχολογία των συναλλαγών. Τελικά η μετοχή ξεκίνησε ένα ράλι. Πούλησα τα μερίδια και τοποθέτησα τα χρήματα σε μια θέση δικαιωμάτων προαίρεσης. Ευτυχώς, αυτό απέδωσε. Σύντομα, συναλλασσόμουν μετοχές και δικαιώματα προαίρεσης.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

http://traders-mag.gr/ebook/2014/12/index.html#72

Διαβάστε εντελώς δωρεάν το περιοδικό κάνοντας εγγραφή εδώ:

 http://www.traders-mag.gr/index.php/component/comprofiler/registers 

No comments: