Friday, December 19, 2014

Updates 19/12 Ιδέες για trading - Σχόλια - tweets






το κοπιάρω για να μην τα ξαναγράφω από δω κ από εκεί...

ο Artaxia....
Έχω κακό προαίσθημα σήμερα..

Έκλεισα ήδη τα long και έχω βάλει να δώσω ένα 25% της θέσης.

Μακάρι να διαψευστώ.


Εγώ...
η αλήθεια ειναι πως μόλις μετά βιας καλύψαμε το πρώτο μεγάλο κοκκινο κερι...
Βρισκόμαστε κατω απο την γραμμή...ισως υπάρχουν κ αλλες γραμμες αλλα αυτη ειναι βασικη...


οι ταλαντωτές έχουν χωρο να κινηθούν πάνω αλλά υπο μια αλλη οπτικη μπορούν να τα κανουν σκ@@@...

με λιγα λογια...η αγορά συμπεριφερθηκε φυσιολογικά εως τωρα..(δλδ το κώλυμα)..

απο δω κ περα..κλεισιμο παραγωγων κ μετα τις δυο...

Ποσοι αραγε θα αντεξουν να μείνουν μέσα στο ΣΚ...???

Οπως εχω ξαναπει..η εννοια του τζογου ειναι δυσαναλογη μεγάλη της προσεγγίσης μου...άρα κινουμαι πολυ επιφυλακτικά....

Το παρακανα ε?

χαχαχαχαχ




6 comments:

ArTaXiA said...

Έχω κακό προαίσθημα σήμερα..

Έκλεισα ήδη τα long και έχω βάλει να δώσω ένα 25% της θέσης.

Μακάρι να διαψευστώ.

TheHawk said...

η αληθεια ειναι πως μολις μετα βιας καλυψαμε το πρωτο μεγαλο κοκκινο κερι...
Βρισκομαστε κατω απο την γραμμη...ισως υπαρχουν κ αλλες γραμμες αλλα αυτη ειναι βασικη...

οι ταλαντωτες εχουν χωρο να κινηθουν πανω αλλα υπο μια αλλη οπτικη μπορουν να τα κανουν σκ@@@...

με λιγα λογια...η αγορα συμπεριφερθηκε φυσιολογικα εως τωρα..(δλδ το κολημα)..

απο δω κ περα..κλεισιμο παραγωγων κ μετα τις δυο...

Ποσοι αραγε θα αντεξουν να μείνουν μέσα στο ΣΚ...

Οπως εχω ξαναπει..η εννοια του τζογου ειναι δυσαναλογη μεγάλη της προσεγγίσης μου...
άρα κινουμαι πολυ επιφυλακτικά....

Το παρακανα ε?

χαχαχαχαχ

michele said...

Δεν ξερω για το προαισθημα του art
αλλα το σημειο του Αντωνη
ειναι σαφες .
Μετα βλεπουμε...

TheHawk said...

...το ειπες ομορφα κ διπλα στην ΕΓ...μετα τις 2...ισως γνωριζουμε καλυτερα...

ArTaXiA said...

H διαφορά βέβαια, μεταξύ προαισθήματος και γραμμών, είναι πως δεν χρειάζεται να περιμένω ως τις 2...

TheHawk said...

τελικα έδεσαν ομορφα ολα...κ καναμε κερι φωτια για την δευτερα...

ηδη ειμαι σορτ σε dow..βγηκα λιγο μετα την κορυφωση...καλη μου τυχη..