Wednesday, December 17, 2014

Πείσε με ότι γνωρίζεις να χάνεις ώστε να....

.....Να πεισθώ ότι γνωρίζεις να ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ...

Αυτό είναι το δικό μου πιστεύω...Δεν είναι απαραίτητα το ΣΩΣΤΟ για όλους , μα ούτε περιμένω όλοι να το αποδεχτούν...Αλλά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη... Άλλωστε δεν το διατυπώνω πρώτη φορά μέσα στο blog...
Έχει επαναληφθεί με πολλαπλούς κ διαφορετικούς τρόπους...Δεν πρέπει να 
ξεχάσω ΠΟΤΕ ότι είμαι ένας trader κ αποτελώ ΠΙΟ αυστηρός κριτής του εαυτού μου..

Φυσικά να δηλώσω ότι το σχέδιο μου δεν αλλοιώθηκε ύστερα από τις τελευταίες 
εξελίξεις για την μεταπήδηση μου στον επαγγελματικό χώρο.. 
Το σχέδιο ήδη υλοποιείται...Να είμαι 100% βιώσιμος κ αυτόνομος από το προσωπικό trading...Απλά πρέπει να καταφέρω να περάσω με επιτυχία απο όλες τις εποχικότητες ή (χρόνο) - κύκλους της αγοράς /των αγορών για να βγω έξω 
κ να υποστηρίξω ότι τα καταφέρνω..
( ΠΟΤΕ δεν μπορείς να πεις πως τα ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!)....



....κ όπως λέω σε κάποιους φίλους...Πιστέψτε με...Αυτό φαίνεται....
Δεν θέλει προσπάθεια...Ποιο?....Να καταλάβεις εάν κάποιος τα καταφέρνει...Είναι πολύ συγκεκριμένα τα κουκιά...
Άσχετα εάν δεν μπορούν όλοι να το πιάσουν άμεσα..

Γιατί παραμένει το σχέδιο μου όπως έχει...? ...κ δεν το αλλάζω? 
Τι είναι καλύτερο?
Να "ακους" κάποιον ο οποίος πράγματι κερδίζει επιπλέον 
κ από την τσέπη του ή κάποιον ο οποίος απλά καθοδηγεί στην θεωρεία 
κ κερδίζει πλαγίως? Η αλήθεια είναι πως κ οι δύο ίσως να είναι αποτελεσματικοί...
κ το έχω δει κ αυτό...

Αλλά για ποιο λόγο να μην βάζεις τα πιο δύσκολα σαν φιλοδοξία?

Think about it...
TheHawk

2 comments:

giannhs kon said...

Αλλά για ποιο λόγο να μην βάζεις τα πιο δύσκολα σαν φιλοδοξία?

χαχα ……. γi αυτό σε πάω !!!!!!!!!!!!

Αυτός που πέφτει και σηκώνεται ξανά είναι πολύ πιο δυνατός από αυτόν που δεν έπεσε ποτέ




Ξέρω ξέρω ……..θα τον πιούμε τον καφέ το υπόσχομαι

TheHawk said...

αρε φίλε...

δν ξέρω τι να σου πρωτοπω...

ριξε τηλ για να κανονισουμε οπου θες

στα μερη μας...

ή στο κεντρο...

οτι προτιμας...σε αναμενω κ μην το αμελησεις...