Saturday, July 19, 2014

Εβδομαδιαία Ενημέρωση ΧΑΑ

Είχα την τύχη να γνωρίσω από κοντά ακόμα έναν καλό κ γνωστό φίλο του διαδικτυακού χώρου μας...κ όμως τελικά υπάρχει ειλικρίνεια κ εντιμότητα γύρω μας...

ΓΔ, ΔΤΡ, ΟΤΕ ,ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, FTSEM, EXAE, ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΠΕΙΡ



Διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής/Αποποίηση Ευθύνης πριν την είσοδο σας...


Υποστηρίξτε το blog με donate (δωρεά) εάν θεωρείτε ότι αξίζει η συνολική, εκπαιδευτική κ ψυχαγωγική, προσπάθεια μας. Επίσης λαμβάνετε μέρος καθημερινά σε ιδιωτικά ολοήμερα live webinars (ήχος - εικόνα) με την αντίστοιχη δωρεά. Coaching σε real time γύρω από το trading.
Επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες στο thehawktrader at gmail.com, για να το κουβεντιάσουμε... :)

15 comments:

TheHawk said...

ΓΔ εβδομ με το σχολιο μου εντος..καθως κ πιθανος διαγραμματικος στοχος

TheHawk said...

ΔΤΡ εβδομ με το σχολιο μου εντος κ πως θα το παιξουμε..

TheHawk said...

ΟΤΕ εβδομ κ το σχολιο μου...

TheHawk said...

ΔΕΗ εβδομ κ το σχόλιο μου

TheHawk said...

ΟΠΑΠ εβδομ κ σχόλιο μου...

TheHawk said...

FTSEM εβδομ κ σχολιο μου εντος...

TheHawk said...

EXAE εδβομ κ το σχολιο μου

TheHawk said...

Καλησπέρα Αντώνη...εγκρίνω και επαυξάνω για το κείμενο πιο πάνω
και φυσικά ο σχεδόν άσχετος της παρέας ποιος ήταν; χαχα

TheHawk said...

Καλησπέρα Πάνο...χαχα...εμεις πλεον ανηκουμε στις παλιο-μεσαίες καραβάνες...για να μην προσβάλουμε κ τους πραγματικα παλιους...


Ασχετος...εισαι ταπεινοφρων κ υπερβολικός οπως πάντα...

TheHawk said...

ας μη το επεκτείνουμε καλύτερα!
όσο δεν κάνω αυτό που πρέπει όταν πρέπει άσχετος θα είμαι...

TheHawk said...

ΕΛΛΑΚΤΩΡ εβδομ κ το σχολιο μου

TheHawk said...

καλησπερα ..ο συνδιασμος των δυο κεριων ειναι αναστροφης οπως και στον γενικο δεικτ

TheHawk said...

καλησπέρα..μάλλον καταλαβαίνω ποιον εννοείς αλλα τον θεωρώ απο τους πιο αδύναμους για να ρισκάρω....θέλω παραπάνω στοιχεία κ ίσως περισσότερο φιλτράρισμα σε ημερήσιο..

TheHawk said...

ενα υψηλο στο ημερησιο φτανει για αυτη τη μτχ >3,95

TheHawk said...

ΠΕΙΡ εβδομ κ το σχολιο μου