Wednesday, October 30, 2013

Γερακίσια Σχόλια...

Καλησπέρα Τραδερς μου...

τα είπαμε χτες...η αγορά είναι ανοδική...κ σε κάθε διόρθωση θα δίνει ευκαιρία για αύξηση θέσης..ή άνοιγμα νέας θέσης για συγκεκριμένο trade - στόχο...Tα περισσότερα από τα χθεσινά χαρτιά που αναφέραμε δώσανε μικρή ή μεγάλη κίνηση...αφού κράτησαν τα όρια τους κ συνέχισαν να κοιτάνε πάνω..στο ίδιο μοτίβο κ οι δείκτες FTASE κ ΓΔ..
έδωσα αρκετά στοιχεία live στο twitter...κάποια στιγμή περιορίζω τα σχόλια μου αφού τόσο κάνω trading κ μελέτη όσο σχολιάζω Live με φίλους traders την αγορά..

Πλέον τα χθεσινά χαμηλά είναι ιδιαίτερα σημαντικά για στήριξη της τάσης μας...
Τόλμησα να κάνω ένα short σε ΟΤΕ αλλά δεν μου βγήκε καθώς βγήκα επιθετικά κ δν περίμενα το σήμα που έπρεπε να πάρω..ήξερα όμως το ρίσκο κ θα πάρω την χασούρα μου...Βέβαια είχαμε κ τα καλά μας trades από την long πλευρά...

Η αυριανή ημέρα θα έχει ενδιαφέρον..πολλά χαρτιά έκαναν ωραίο κλείσιμο..
ΜΙΓ, ΟΤΕ, ΤΕΝΕΡΓ, ΔΕΗ, ΕΤΕ από αυτά που θυμάμαι γιατί τα έχω κλείσει όλα τώρα καθώς τώρα είναι η ώρα για τα ξένα...

Έμπειροι traders δίνουν μεγάλο στόχο σε S&P500..το long σε χρυσό, XAUUSD, καλά κρατεί...το πετρέλαιο ίσως έχει κ χαμηλότερα....
Αυτά τα ολίγα...Καλά κέρδη...
TheHawk


1 comment:

ΠΑΝΟΣ said...

Να είσαι καλά Γεράκι!