Friday, May 31, 2013

TheHawk is taking off...

Τελευταία ημέρα του μήνα...
Σκεφτόμουν να τα χώσω άλλη μια κ χαριστική φορά αλλά δεν υπάρχει κάποιο νόημα...
Το Γεράκι είναι αρπακτικό που κυνηγάει μόνο του..κ όχι με αγέλη..κ όπως λέει η παροιμία..
άλλοι έχουν τον όνομα κ άλλοι την χάρη..η αγορά είναι γεμάτοι με αρπακτικά...
Ήθελα να κάνω μια αλληγορία του χρηματιστηριου και τον εθισμό στα ναρκωτικά ή
τον τζόγο κ το κύκλωμα τους αλλά δεν....Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...
Τώρα ο λόγος που αυτοπαγώνομαι ή απογειώνομαι...Οφείλεται στον δικό μου εθισμό
με την όλη ιντερνετική δραστηριοτητα...Είμαι χαρακτήρας που παθιάζεται κ χάνει το όριο
με συνέπεια να αποπροσανατολίζομαι..Γεράκι χωρίς καλό προσανατολισμό
είναι καταδικασμένο σε θάνατο..
Το μόνο γιατρικό..είναι μαχαίρι στο κόκκαλο...
-Δυστυχώς έχω θεμελιώδης διαφορές με άλλα παιδιά που διατηρούν αξιόλογα blogs-
Επίσης επεξεργαζόμουν να κλειδώσω το blog (τα υπόλοιπα ήδη έχουν κλειδώσει)...
κ να επιτρέπω είσοδο μόνο σε μέλη...όχι βέβαια πως θα είχαν κάποια ιδιαίτερη ενημέρωση...
αλλά δεν θέλω να αφήνω "ανοιχτές" εκκρεμότητες πίσω μου...
Δεν ξέρω τι θα κάνω..ίσως κάποια μέρα, το δείτε ξαφνικά κλειδωμένο...Δεν έχω δει πως λειτουργεί...
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα...η απόφαση αμετάκλητη..ευχαριστώ προκαταβολικά
όλους τους φίλους κ φίλες...
Έτσι κ αλλιώς θα έχει 6 μήνες ζωής ακόμα...Εαν το Γεράκι δεν τα "καταφέρει" μέχρι τις 31.12..
το blog θα αυτοκαταστραφει...
Κάπου κάπου θα ανεβάζω κάποιο διάγραμμα...ή θα γράφω κάποιο σχόλιο από δω κ από κει...
(το email παραμένει ανοιχτό...)
Να είστε όλοι καλά....

TheHawk is taking off...