Tuesday, May 28, 2013

Σημερινά σχόλια....

Κάποιες πινελιές λόγω του κλίματος...
Ο κάθε trader μπορεί να είναι σήμερα ταύρος κ αύριο αρκούδα...δεν είναι κακό να διαλέγεις πλευρά αλλά ούτε κ να δικαιολόγησαι που άλλαξες πλευρά...αντίθετα αυτοί που ΔΕΝ ενεργούν έτσι, είτε μένουν εκτός αγοράς είτε βλέπουν το κεφάλαιο τους να εξανεμίζεται...
Εάν θεωρείς τον εαυτό σου trader..όσο εύκολα παίζεις long άλλο τόσο παίζεις short...
Οι ταμπέλες είναι προσωρινές κ αλλάζουν όπως τρέχουν οι τιμές της αγοράς...

Εγώ ένα ξέρω...ακόμα κ σε αυτό το ράλι, λίγοι κερδίζουν πάλι...μετρημένοι είναι..πέρα αυτών που έχουν παραπάνω πληροφόρηση κ δεν θα είμαστε ποτέ σε αυτήν την θέση...
Ο θόρυβος που επικρατεί γύρω μας είναι εκπληκτικός...ο βομβαρδισμός των σκέψεων, ιδεών, απόψεων, ειδήσεων που αφορά την αγορά έναν σκοπό έχει..
τον αποπροσανατολισμό μας...Θέλει ιδιαίτερο ταλέντο κ ωριμότητα για να έχεις κρυστάλλινη σκέψη διαβάζοντας όλα τα παραπάνω...

Έχω δώσει αρκετές φορές ποια νούμερα βλέπω για Long...άρα αυτόματα σημαίνει πότε είμαστε κ short..Βάλτε έναν Μ.Ο. κ καθορίστε το πλάνο σας...

Όσο έχω χρόνο θα τα γράφω για οποίον ενδιαφερόμενο...αλλά επειδή κ εγώ πρέπει να προφυλαχτώ από τον θόρυβο -αφού κ εγώ πέφτω πολλές φορές στην λούμπα- πρέπει να κάνω τα κουμάντα μου..
Η πειθαρχεία κ υπομονή μου είναι σε χαμηλά επίπεδα κ πρέπει να αυξηθούν κατακόρυφα...
Εγώ κ τα διαγράμματα μου....κ άσε τους άλλους να λένε....

Trade Like TheHawk...
TheHawk


2 comments:

Γιάννης11 said...

Φίλε Αντώνη,
παρακολουθώ τα γραφόμενα σου αρκετό καιρό. Μου αρέσει ο τρόπος σκέψης σου. Είναι ξεκάθαρος και αποτελεί σαφή μπούσουλα για να κινηθεί κάποιος στο Χ.Α. Πράγματι ο θόρυβος (ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα) είναι υπερβολικός. Αρκετές φορές χάνομαι σ' αυτόν. Οι καθαρές γραμμές σου είναι πολλές φορές το σκούντημα που χρειάζομαι. Δεν έχω καμιά πληροφόρηση, άρα εκτός από το ένστικτο τις χρειάζομαι απαραιτήτως. Keep walking! Να είσαι καλά, φίλε!

Γεράκι said...

Να σαι καλα φίλε μου...

5€....


χαχαχα...