Thursday, January 31, 2013

ΔΕΗ - Εδώ ή παρακάτω...????

ΔΕΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟ

11 comments:

Σπυρος said...

καλησπερα
αυτο αναρωτιεμαι και εγω,διοτι θελω να αυξησω την θεση μου.

TheHawk said...

πρεπει να δουμε ποιο θα ειναι γενικο momentum...ποια θα ειναι συμπεριφορα...δεν χρειαζονται βιασυνες..

Σπυρος said...

Αντωνη ευχαριστω για την απαντηση.δηλ.τηρουμε σταση αναμονης?εχω ρευστοποιησει το 40% του χαρτοφυλακιου μου πριν μια εβδομαδα,και επειδη ειναι η πρωτη φορα που ασχολουμαι με το χρηματιστηριο και εχω κερδη οχι επειδη ειμαι γνωστης των πραγματων αλλα επειδη τολμησα να μπω χαμηλα, σκεφτομαι απο εδω και περα επειδη αρχιζουν να αγριευουν τα πραγματα να απευθυνθω σε μια χρηματιστηριακη εταιρια.

TheHawk said...

Πως το εννοεις δηλ να απευθυνθεις σε χρηματιστηριακη..?

TheHawk said...

να προσθεσω..

επειδη αγριευουν τα πραγματα..?

TheHawk said...

οποτε θες στειλε ιμειλ....

Σπυρος said...

αυτη τη στιγμη αγοραζω και πουλαω μονος μεσω winbank,εως τωρα ηταν πιο ευκολα, διοτι ενα βελακι να εριχνα στο ταμπλο θα πετυχαινα μετοχη που ανεβαινει.απο την ωρα που επιασε ο γδ τις 1000 μοναδες τα βλεπω δυσκολοτερα τα πραγματα

TheHawk said...

καταλαβα....να προσεχεις βεβαια...

Σπυρος said...

ευχαριστω.σας παρακολουθω και στην ελευθερη γνωμη και ειστε κατα καποιον τροπο κατι σαν τα φαναρια στο δρομο.εισαστε ολοι καταπληκτικα παιδια.και παλι σε ευχαριστω και εαν χρειαστει θα σου στειλω ιμειλ.το οποιο εινα?

TheHawk said...

το βρισκεις αριστερα πανω...

στειλε οποτε θες..κ δεν εχω σχεση με χρημ/κες...απλα tips...

thehawktrader@gmail.com

ΚΩΣΤΑΣ G said...

Καλημέρα Αντώνη το είδα και σ'ευχαριστώ..Τα λέμε αργότερα!